سازمان هواشناسی از وزش باد شدید، گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در شرق کشور و بخش‌هایی از استان‌های سمنان، قم، مرکزی، اصفهان، تهران، خوزستان و ایلام طی سه روز آینده خبر داد.

رعد و برق تهران

به گزارش همشهری آنلاین،‌ با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی امروز در شمال استان آذربایجان غربی، برخی نقاط آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان و روزهای شنبه و یکشنبه (۳۰ و ۳۱ تیرماه) در نیمه شمالی استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و ارتفاعات گیلان، دوشنبه (اول مردادماه) در نیمه شمالی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و خراسان شمالی، سه‌شنبه (۲ مردادماه) در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و برخی مناطق استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی به ویژه در بعدازظهر و شب رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

با توجه به ناپایداری‌های فصلی، امروز در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب غرب و مرکز کرمان، جنوب شرق فارس و شمال و شرق هرمزگان شنبه و یکشنبه (۳۰ و ۳۱ تیرماه) در جنوب سیستان و بلوچستان، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

سه روز آینده در شرق کشور و بخش‌هایی از استان‌های سمنان، قم، مرکزی، اصفهان، تهران، خوزستان و ایلام در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

طی دو روز آینده مناطق مرکزی خلیج فارس و در سه روز آینده شرق دریای عمان مواج هستند.

همچنین، آسمان تهران فردا صاف تا قسمتی ابری و وزش باد در بعدازظهر افزایش ابر گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد و در روز یکشنبه صاف و وزش باد گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 867701

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha