پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: رضاییان می‌تواند سمت راست استقلال را بیمه کند و با آمدن او خط دفاعی استقلال مستحکم‌تر خواهد شد.

دیدار استقلال و ذوب آهن اصفهان

به گزارش همشهری آنلاین علی حمودی ، درباره نقل و انتقالات تابستانی باشگاه استقلال، اظهار داشت: استقلال در نقل و انتقالات تابستانی خوب کار کرده، اما هنوز کار نیمه تمام مانده است. در خط هافبک و حمله هنوز ضعف داریم و مدیریت باید این موضوع را حل کند.

وی ادامه داد: فصل گذشته در خط هافبک مهدی‌پور را داشتیم که کمک بسیار زیادی به استقلال کرد، اما بدشانسی آورد و مصدوم شد. ماشاریپوف عملکرد خوبی داشت، اما نه به اندازه وقتی که در ازبکستان بازی می‌کرد. باید یک بازیساز حرفه‌ای جذب کنند که همانند جباروف موقعیت سازی کند. فصل گذشته از جایی ضربه خوردیم که به طور کامل تقویت نشدیم و آن هم جذب یک مهاجم شش دانگ و یک بازیساز بود. نکونام مربی با دانش و حرفه‌ای است، اما یکسری اشتباهات باعث شد تا او جام را از دست بدهد و مطمئناً در فصل آینده به این موضوع اشراف ویژه‌ای دارد.
سکوت و آرامش در نقل و انتقالات استقلال را پیروز خواهد کرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با تدابیر باشگاه در جهت جذب بازیکنان مدنظر، تصریح کرد: در گذشته این نکته که باید در سکوت نقل و انتقالات را انجام دهند بارها تذکر دادم و خداراشکر باشگاه این موضوع را به خوبی در دستورکار قرار داد. تا پایان نقل و انتقالات باید به همین صورت پیش بروند. برخی ایجنت‌ها شیطنت می‌کنند، اما مدیریت باید این موضوع را کنترل کند. هلدینگ خلیج فارس نقش مفیدی در نقل و انتقالات باشگاه داشت، اما هنوز مهره‌هایی که انتظار داریم را جذب نکردند. باید بازیکنانی جذب شوند که در شان باشگاه و هواداران باشند تا دیگر حسرت و ناراحتی فصل پیش تکرار نشود.
رضاییان سمت راست خط دفاع استقلال را بیمه خواهد کرد

حمودی با بیان اینکه رضاییان سمت راست استقلال را بیمه می‌کند، عنوان کرد: خرید رضاییان دور از انتظار بود، اما یک حرکت مثبت در نقل و انتقالات باشگاه بود. رضاییان می‌تواند سمت راست استقلال را بیمه کند و با آمدن او خط دفاعی استقلال مستحکم‌تر خواهد شد. روی ارسال‌ها و نفوذهای رضاییان می‌توان حساب کرد. باید دفاع مرکز استقلال نیز تقویت شود و هرطور که شده مرادمند را حفظ کنند. خداراشکر در فصول گذشته خط دفاعی استقلال خوب کار کرده و تعداد گل کمتری دریافت کردیم. امیدوارم با خریدهای موثر و عملکرد مثبت خط دفاعی بار دیگر دروازه استقلال را بسته نگه داریم.
مرادمند با انتقال به پرسپولیس بزرگترین اشتباه دوران فوتبالش را انجام می‌دهد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ارتباط با احتمال انتقال مرادمند به پرسپولیس، متذکر شد: انتقال مرادمند به پرسپولیس می‌تواند بزرگ‌ترین اشتباه او در دوران فوتبالش باشد. پرسپولیس در خط دفاع ترافیک بازیکن دارد و مرادمند قطعاً با این انتقال فدای درگیری‌های ۲ باشگاه و آرام کردن جو هواداران در خصوص انتقال رضاییان به استقلال خواهد شد. او با رفتن به پرسپولیس شانس حضور در تیم ملی را هم از دست خواهد داد و اینکه کمتر در ترکیب قرار بگیرد را تجربه خواهد کرد. به شخصه همواره در دوران بازی خودم دوست داشتم من را به اسم استقلال بشناسند و اینطور نباشد که پیشکسوت ۲ باشگاه لقب بگیرم. همواره طرفدار تیم محبوبم بودم و هیچگاه رنگ عوض نکردم.
عدم آماده‌سازی جوانان تیم ملی را در آینده به تباهی خواهد کشاند

وی در پایان با اشاره به اینکه باید جوانان را برای آینده بسازند که در غیر اینصورت تیم ملی با خسارات جدی مواجه خواهد شد، خاطرنشان کرد: تیم ملی در نقاط زیادی در زمین در آینده به مشکل خواهد خورد. اکثر بازیکنان به احتمال فراروان آخرین سال حضورشان در تیم ملی را تجربه می‌کنند و هنوز در بسیاری از نقاط زمین مشکل داریم. باشگاه‌های لیگ ایران هم از این موضوع مستثنا نیستند و اگر فکری نشود در آینده به مشکل خواهیم خورد. باید جوانان را آماده کنند و به آن‌ها فرصت بازی بیشتری بدهند تا در کنار بازیکنان باتجربه تجربیات لازم را کسب کنند. با این وضعیت نه تنها باشگاه‌ها بلکه تیم ملی هم در آینده ضرر خواهد کرد و دود آن در چشم هواداران خواهد رفت.

کد خبر 867820

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • قلب جنوب IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    9 3
    قابل توجه همه, چیزی که ثابت شده تیم های رقیب ( استقلال،تراکتور، سپاهان) کشته و مرده بازیکنان پرسپولیس هستند و براشون میشه بمب _ اما پرسپولیس آنقدر بزرگ است که اصلا اهمیتی نمیده به بازیکنان رقیب - این چند سالی که مدام اسم بازیکنان خروجی استقلال را میذارن روی پرسپولیس فقط نمایش رسانه ای است
  • احمد IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    1 0
    اصلا تو در حدی نبودی که اسمت حوالی پرسپولیس باشه چه برسه به اینکه بخوای لباسش بپوشی ،پرسپولیس مگه مثل کیسه طویله هست که هرکس بتونه لباسش بپوشه .واسه خودت نوشابه باز میکنی و خودت رو تحویل میگیری یارو ،،بشین فکر کن بعد صحبت کن اصلا تو در حد پرسپولیس بودی آیا؟؟؟؟
  • حسین IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    1 0
    رامین ندانسته امضا کرد از روی بی غیرتی رفت چون این باشگاه از روز ازل تا الان وقت بفکر پولشو رامین ندانسته رفتی تو لیاقت نداری شمع روشن کن