مسئولان باشگاه سپاهان در روزهای گذشته سعی داشته‌اند تا به صورت چراغ‌خاموش مذاکرات خود با موسی مارگا را پیش ببرند.

مارگا

به گزارش همشهری آنلاین ژوزه مورایس در زمینه جذب بازیکن خارجی برای سپاهان، کارنامه موفقی ندارد و به جز برایان دابو، سایر بازیکنانی که با نظر سرمربی پرتغالی جذب شدند، کیفیت لازم را نداشتند و خیلی زود از جمع طلایی‌پوشان جدا شدند. مورایس حالا برای تقویت فاز تهاجمی به سراغ معرفی یک گزینه اسم‌ورسم‌دار رفته و امیدوار است که مدیران باشگاه سپاهان بتوانند با موسی مارگا، ستاره شناخته‌شده دنیای فوتبال که متولد کشور فرانسه است اما ملیتی مالیایی دارد به توافق برسند و این مهاجم ۳۳ ساله در فصل آتی در جمع طلایی‌پوشان اصفهانی حضور پیدا کند.

درخشش ستاره مالیایی در فوتبال امارات

مارگا که در پست‌های مختلف از جمله وینگر راست‌وچپ و مهاجم هدف توانایی بازی دارد، بیشترین تعداد بازی خود را در قامت مهاجم هدف انجام داده و بهترین گزینه ممکن برای پر کردن جای خالی شهریار مغانلو به شمار می‌آید. مارگا فصل گذشته و بعد از جدایی پرماجرایی که از الهلال عربستان داشت، عضوی از تیم شارجه امارات بود و در مجموع ۳۱ بازی برای الهلال و شارجه، موفق به‌ثبت ۱۱ گل شد که آمار قابل‌قبولی برای این مهاجم باتجربه محسوب می‌شود.

سال‌های درخشان موسی در پورتو و الهلال

موسی مارگا در شرایطی به سال‌های پایانی دوران فوتبال خود نزدیک شده که بیشترین تعداد بازی‌اش را برای پورتو انجام داده و ۱۹۰ بار برای این تیم به میدان رفته که بخش مهمی از دوران حضور این ستاره مالیایی در کنار مهدی طارمی بوده است. مارگا در ۱۹۰ بازی برای پورتو، ۷۲ گل زد و روی ۳۲ گل دیگر هم در نقش گل‌ساز نقش‌آفرین بود. او که کاملاً با فوتبال آسیا آشنا است، بعد از جدایی از پورتو بود که به الهلال پیوست و برای این تیم در ۷۵ بازی، ۲۵ گل زد و کارنامه درخشانی را از خود به جای گذاشت.

سپاهانی‌ها امیدوار به توافق با ستاره آزاد در بازار تابستانه!

مسئولان باشگاه سپاهان در روزهای گذشته سعی داشته‌اند تا به صورت چراغ‌خاموش مذاکرات خود با موسی مارگا را پیش ببرند و گفته می‌شود که رایزنی‌های اولیه مثبت بوده و این بازیکن ۳۳ ساله که در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه به عنوان بازیکن آزاد حضور دارد، فعلاً پاسخ منفی‌ای به سپاهانی‌ها نداده است. مدیران باشگاه اصفهانی که این روزها تیم‌شان در اردوی ترکیه است، امیدوارند که بتوانند به سرعت مذاکرات را با مارگا پیش ببرند و بدون‌شک توافق احتمالی سپاهان با این ستاره بلندقامت و گلزن می‌تواند یکی از مهم‌ترین نقل‌وانتقالات تاریخ فوتبال باشگاهی ایران را رقم بزند.

کد خبر 867825

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سامان IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    0 3
    قیمتش خیلی بالاست، بعیده حتی با سه برابر قیمت معمول فوتبال ایران بیاد مگه اینکه سپاهان سقف رو بکنه کف