بازیگر فیلم سینمایی «خجالت نکش ۲» درباره وضعیت سینمای کمدی ایران گفت: آثار کمدی اخیر بسیار ضعیف شدند و شاهد آثاری هستیم که به هر قیمتی قصد دارند مردم را بخندانند؛ کارگردان‌هایی که سراغ این گونه می‌روند باید جهان کمدی را خوب بشناسند و به عبارتی قلقلک دادن تماشاگر را بلد باشند.

خجالت نکش2

به گزارش همشهری آنلاین، فیلم «خجالت نکش۲» ساخته رضا مقصودی توانست فروش خوبی را تجربه کند. داستان خجالت نکش حول قنبر و صنم می‌چرخد. یک زوج روستانشین که در میانسالی، بچه‌دار می‌شوند.

کنایه‌های سیاسی فیلم به شعارهای محرک افزایش جمعیت، از نکاتی بود که اکثر منتقدین آن را از نقاط قوت و زیرکی فیلم می‌دانستند. فیلمی که توانسته بود با خلق موقعیت‌های کمدی برای زوجی میانسال در مقابل فرزندانشان که هیچ‌کدام بچه نداشتند، از مخاطب خنده بگیرد.

متفاوت بودن فضای داستانی و جنس شوخی‌های داستان که فارغ از کمدی‌های روز، حول محور باردار شدن یک زن میانسال است، به مذاق مخاطب، شیرین آمده است. در این فیلم، شبنم مقدمی، احمد مهرانفر، بهاره کیان‌افشار، بهرنگ علوی، محمد معتضدی، میثاق جمشیدی، مازیار مهرگان و سعید امیرسلیمانی به ایفای نقش پرداخته‌اند و داستان آن در ادامه ماجراهای فصل نخست فیلم روایت می‌شود.

سودابه جعفرزاد بازیگر فیلم سینمایی خجالت نکش ۲ بازیگر فیلم سینمایی خجالت نکش ۲ درباره تجربه حضور خود در این فیلم گفت: کلا نقش‌هایی را که با آنها فاصله داشتم، دوست دارم هر کاری پر از تجربه‌های تلخ و شیرین است. تجربه هایی که باعث می شود به داشته هایم اضافه شود. حضور در این پروژه حرفه‌ای که تمام عوامل حرفه‌ای و دوست‌داشتنی بودند باعث افتخارم بود.

وی افزود: خجالت نکش ۲ یک فیلم شریف و خانوادگی است که خنده را روی لب‌های مردم نشاند. همراهی گروه حرفه ای و کارگردانی خوب باعث شد تا بتوانم این چالش جدید را پشت سر بگذارم.

جعفرزاد درباره انتخاب خود در این اثر گفت: کار در مرحله انتخاب نقش بود، من توسط یکی از دوستان به گروه معرفی شدم و در اولین دیدار با کارگردان اثر آقای مقصودی عزیز برای نقش صفیه پذیرفته شدم.

وی درباره نقش صفیه در فیلم خجالت نکش ۲ گفت: صفیه، نقشِ زنی بسیار کنجکاو است که در اصطلاح «آلو تو دهنش خیس نمی‌خوره» و تفریح و روزمرگی اش این است که سرش در زندگی دیگران باشد، اما اینکه چقدر این نقش به شخصیتم نزدیک است باید بگویم اصلا نزدیک نبود. دقیقا نقطه مقابل من بود و این خودش برام اولین چالش بود و مهمتر از همه کاری بود که درون مایه طنز داشت و برام چالش بزرگتری بود چون بازی در ژانر کمدی اولین تجربه من بود که تقریبا تمام نقش هایی که طی این سال ها بازی کردم جدی بودند.

بازیگر خجالت نکش۲ گفت: نقش‌هایی که با آنها فاصله داشتم سبب شد تمام ابعاد خودم را کشف کنم. هر نقش با کش و قوس هایی مختص خودش باعث می شود ویژگی های جدیدی را کشف و جهانی متفاوت را تجربه کرد. همین ها سبب می شود که بازیگری علاوه بر سخت بودن جذاب باشد.

وی درباره وضعیت سینمای کمدی در سال های اخیر گفت: آثار کمدی بسیار ضعیف شدند و شاهد آثاری هستیم که به هر قیمتی قصد دارند مردم رو بخندانند. گونه کمدی ژانر سختی است. به نظرم کسانی که سراغ این گونه می روند باید جهان کمدی را خوب بشناسند و به عبارتی قلقلک دادن تماشاگر را بلد باشند. کارگردان در خجالت نکش ۱و ۲ نشان داد که چقدر به کارش اشراف دارد.

کد خبر 867906
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha