سمیعی ۲ماه سرپرست مدیرعاملی بود که یکی از جالب‌ترین چالش‌های او طی این مدت درگیری لفظی با رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس روی آنتن زنده تلویزیون بود.

درویش سمیعی

همشهری آنلاین- فرشید سمیعی به شکل رسمی مدیرعامل باشگاه استقلال شد تا بعد از پست‌های مختلفی که در این باشگاه داشته بالاخره به بالاترین پست ممکن در باشگاه آبی‌ها برسد. او با نام کامل فرشید هاشم‌سمیعی، فعالیت حرفه‌ای را با وکالت آغار کرد و خیلی زود معاونت حقوقی و قراردادهای باشگاه استقلال را بر عهده گرفت.

او دارای مدرک دکترای حقوق بوده و ۱۷سال سابقه وکالت دادگستری دارد. سمیعی در مهرماه ۱۴۰۰ پس از انتصاب مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال، به‌عنوان معاون حقوقی و قراردادها انتخاب شد. او در زمان مدیریت علی فتح‌الله‌زاده به عنوان معاون حقوقی به کار خود ادامه داد اما سال۱۴۰۲ و همزمان با ورود علی خطیر ارتقای پست گرفت و عضوی از هیات‌مدیره شد. فرشید سمیعی در تاریخ ۲۴تیر۱۴۰۲ پس از انتصاب علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال به عنوان عضو حقوقدان وارد هیات‌مدیره شد و در تاریخ دوازدهم اردیبهشت۱۴۰۳ جانشین علی خطیر شد.

بعد از درگیری‌های فراوان میان علی خطیر و جواد نکونام که در پست‌های مدیرعاملی و سرمربیگری استقلال اختلافات فراوانی با هم داشتند، بالاخره در فاصله ۵هفته تا پایان فصل علی خطیر برکنار شد و فرصت به سمیعی رسید تا با رای اکثریت هیات‌مدیره به عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب شود. این اولین تغییر در باشگاه استقلال بعد از روی کار آمدن هلدینگ خلیج‌فارس محسوب می‌شد. سمیعی ۲ماه سرپرست مدیرعاملی بود که یکی از جالب‌ترین چالش‌های او طی این مدت درگیری لفظی با رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس روی آنتن زنده تلویزیون بود. در این برنامه درویش حتی لهجه سرپرست مدیرعاملی استقلال را به تمسخر گرفت که باعث انتقادات فراوانی از مدیرعامل پرسپولیس شد. سمیعی در دوران نقل‌وانتقالات عملکرد خوبی داشت و خریدهای بزرگی برای استقلال انجام داد تا اینکه در نهایت روز نوزدهم تیرماه حکم مدیرعاملی باشگاه استقلال به نام او زده شد.

کد خبر 868073

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha