علیرضا استکی سرمربی سابق تیم ملی بوکس که ضمانت حسین ثوری را رئیس سابق فدراسیون بوکس را کرده بود، حالا با محکومیت یک میلیارد تومانی روبه‌رو شده است.

بوکس

همشهری آنلاین|حسین ثوری رئیس سابق فدراسیون بوکس که به همراه تیم جوانان به اسپانیا رفته بود در این کشور پناهنده شد. ثوری مشکلات متعددی را پیش آورد که از جمله آنها می‌توان به پول‌هایی که قرض گرفته بود اشاره کرد و حالا دردسر جدیدی برای سرمربی سابق تیم ملی به وجود آورده است.

علیرضا استکی سابق تیم ملی در خصوص مشکلاتی که اخیراً برای او به وجود آمده گفت: رفتن رئیس سابق فدراسیون بوکس را محکوم می‌کنم؛ چرا که به پرچم و کشورش پشت کرد. یک روز رئیس سابق فدراسیون بوکس از دادگاه کارکنان دولت با من تماس گرفت و گفت می‌خواهند او را زندانی کنند و درخواست کرد کاری برای او انجام دهم. وقتی دلیل این موضوع را پرسیدم عنوان کرد که ۵۰ امضا جمع و در دادگاه کارکنان دولت علیه او به جرم اختلاس حکم صادر شده است و قصد دارند او را زندانی کنند. به عنوان سرمربی تیم ملی بوکس در آن مقطع و برای حفظ آبرو و اعتبار کشورم و بوکس ایران به دادگاه رفتم و در حالی که خودم سندی نداشتم از یکی از دوستان درخواست کردم برای او سند بگذارد تا از این اتفاق جلوگیری کنیم.

سرمربی پیشین تیم ملی بوکس با بیان این‌که من رئیس وقت فدراسوین بوکس را ضمانت کردم تا خللی در برنامه‌های تیم ملی پیش نیاید؛ گفت: در آن مقطع همچنان آن فرد رئیس فدراسیون بوکس بود و هیچ کسی فکر نمی‌کرد اتفاق دیگری رخ دهد. در حال حاضر بعد از دو سال، از اجرای احکام برای من نامه آمده تا یک میلیارد پرداخت کنم. ۳۶۰ میلیون تومان اتهام اختلاس رئیس سابق فدراسیون بوکس و الباقی جریمه‌ای است که در نظر گرفته شده است.

استکی ادامه داد: ۴۹ سال سنم است و بعد از این همه سال دوران قهرمانی و مربیگری همچنان مستأجر هستم. درآمدم به گونه‌ای است که تنها بتوانم زندگی‌ام را اداره کنم. یک شغل مربیگری دارم و هزار مشکل و داستان. چهار سال سرمربی تیم ملی بودم؛ بروند تمامی دریافتی من را در این چهار سال در بیاورند. چرا مربی‌ای که خودش بدبختی کشیده و با زحمت این همه افتخار کسب کرده است، باید تاوان چیزی را بدهد که هیچ نقشی در آن نداشته است. حالا که قرار است تاوان رئیس سابق فدراسیون بوکس را من بدهم چرا این حق را به من نمی‌دهند تا وکیل داشته باشم و اتهامات وارده به رئیس سابق فدراسیون بوکس را بررسی کنیم؟ چگونه او را به ایران بیاورم تا از خودش دفاع کند؟ نمی‌دانم دردم را به چه کسی باید بگویم؛ آیا باید به قوه قضاییه بروم تا یک نفر حرف‌های من را بشنود؟

کد خبر 868075

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رزمی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha