المپیک یکی از مهم ترین رویدادهای رسانه ای جهان است که اخبار و وقایع مربوط به آن در سرتاسر جهان با شور و شوق فراوان از سوی مردم پیگیری می شود.

المپيك در شبكه ورزش

همشهری آنلاین: المپیک صرفا بزرگ‌ترین آوردگاه ورزشی جهان نیست؛ بلکه یکی از مهم ترین رویدادهای رسانه ای جهان است که اخبار و وقایع مربوط به آن در سرتاسر جهان با شور و شوق فراوان از سوی مردم پیگیری می شود و به همین دلیل رسانه ها هم توجه ویژه ای به آن نشان می دهند. شبکه ورزش سیما هم برنامه های ویژه ای برای پوشش بازی ها المپیک تدارک دیده است.

«دهکده المپیک»

شبکه ورزش با پخش ویژه‌برنامه «دهکده المپیک» به استقبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهد رفت. این برنامه که از جمعه پنجم مرداد ماه همزمان با برگزاری افتتاحیه رقابت‌های المپیک آغاز می‌شود، به پوشش زنده رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهد پرداخت.

از ابتدای رقابت‌ها هر روز ساعت ۹ صبح تا ساعت ۲۳ پوشش زنده رقابت‌های نمایندگان ایران در المپیک و سایر تقابل‌های جذاب المپیک پاریس در دستور کار دهکده المپیکِ شبکه ورزش قرار دارد.

اجرای این بخش‌ها برعهده مهدی توتونچی، رسول مجیدی، محمدرضا یکتا مرام، پژمان نجات‌پور، محمدرضا علیپور و محمد میر خواهد بود.

هر شب هم پس از پایان رقابت‌ها از ساعت ۲۳:۳۰ با اجرای جواد خیابانی و حافظ کاظم‌زاده با کارشناسی احسان حدادی بخش تحلیلی برنامه «دهکده المپیک» تا ساعت ۲ بامداد روز بعد به روی آنتن خواهد رفت.

همچنین در بخش تحلیلی برنامه «دهکده المپیک» شاهد حضور کارشناسان و پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی خواهیم بود.

پخش گزارش مستندهایی از نمایندگان ایران در المپیک پاریس از دیگر بخش های برنامه «دهکده المپیک» شبکه ورزش خواهد بود.

«کادر فنی»

برنامه دیگری از شبکه ورزش سیما که رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را پوشش می‌دهد، «کادر فنی» است.

شبکه ورزش با برنامه «کادر فنی» همراه ورزشکاران ایرانی در رشته‌های مختلف خواهد بود که جواز حضور در رقابت‌های المپیک را کسب کرده اند.

«کادر فنی» در فصل جدید خود با طراحی دکوری متفاوت که با نشانه‌های المپیک همراه است و با حضور قهرمانان المپیکی به تشریح آخرین وضعیت ورزشکاران المپیکی می‌پردازد.

حضور این ورزشکاران به همراه مربیان خود از بخش‌های «کادر فنی» پیش از رقابت های المپیک پاریس است.

مرور تخصصی تاریخچه بزرگ‌ترین آوردگاه ورزشی جهان، نگاه آماری به عملکرد کاروان ایران در ادوار گذشته رقابت های المپیک پاریس و طراحی گرافیکی همسو با رقابت های المپیک پاریس از دیگر ویژگی های این برنامه است.

طراحی درگاه اختصاصی ارتباطی برای مخاطبان «کادر فنی» جهت پاسخگویی به سوالات و نقطه نظرات بینندگان «کادر فنی» المپیکی از دیگر ویژگی‌های این برنامه است.

کد خبر 868598
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha