درگیری دو خانواده مقابل دادسرای شهرری به قتل و دستگیری ۴ نفر به همین دلیل و نیز ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان و مراجعین دادسرا منجر شد.

نزاع خیابانی / دعوا  / خشونت

به گزارش همشهری آنلاین، روز گذشته خبر رسید اعضای دو خانواده که به دلیل اختلاف و درگیری قبلی به دادسرای شهرری رفته بودند، مقابل دادسرا با یکدیگر درگیر شده‌اند و در این نزاع یکی از آنها با ضربه چاقو به قتل رسیده است.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری و نزاع دسته‌جمعی با سلاح سرد مقابل دادسرای شهرری، موضوع در دستور کار عوامل عملیات سازمان اطلاعات انتظامی شهرستان ری قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران در محل حادثه و تحقیقات میدانی مشخص شد درگیری بین دو خانواده با اختلافات شخصی و قبلی صورت گرفته که با استفاده از سلاح سرد از نوع چاقو و قمه باعث ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان و مراجعین دادسرای شهرری شده است که تحقیقات فنی و تخصصی برای دستگیری عاملان آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: ساعاتی نگذشته بود که مأموران با استفاده از تجهیزات خاص پلیسی و اشرافیت اطلاعاتی هویت و محل اختفای متهمان را در محدوده محله سیزده آبان شناسایی کردند و با هماهنگی مراجع قضایی تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در چند عملیات جداگانه که به‌صورت همزمان اجرا شد، حین دستگیری یکی از متهمان با سلاح سرد به سمت مأمورین حمله‌ور شد که با شلیک تیر هوایی زمینگیر شد و ۴ متهم شرکت‌کننده در این نزاع مرگبار دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

کد خبر 868728
منبع: ایران

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha