سایت باشگاه پرسپولیس در انتشار خبر مربوط به قرعه کشی و انجام بازی دربی در هفته ششم فصل جدید به نوعی با کنایه و البته به شکلی عجیب با اشاره به عدد شش برای رقیب دیرینه خود کری خوانده است.

لوگوی پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین با انجام قرعه کشی مسابقات فصل بیست و چهارم لیگ برتر مشخص شد دربی سنتی پایتخت بین پرسپولیس و استقلال در هفته ششم برگزار خواهد شد.

جالب اینجاست که سایت باشگاه پرسپولیس در انتشار خبر مربوط به قرعه کشی و انجام بازی دربی در هفته ششم فصل جدید به نوعی با کنایه و البته به شکلی عجیب با اشاره به عدد شش برای رقیب دیرینه خود کری خوانده است.

در خبر سایت رسمی باشگاه پرسپولیس یا عنوان« پرسپولیس و استقلال به ۶ رسیدند» آمده است: «دربی دور رفت بیست‌وچهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس در هفته ۶ مسابقات برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر خلیج‌فارس برگزار شد و پرسپولیس و استقلال زمانی که هفته‌های لیگ شش‌تایی خواهد شد، یکصد و چهارمین مصاف خود را برگزار خواهند کرد.»

به نظر می‌رسد در فاصله سه هفته تا شروع فصل تازه سرخ‌ها کری‌خوانی را آغاز کرده‌اند که احتمالا با واکنش هواداران و باشگاه رقیب مواجه خواهد شد.

کد خبر 869067

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha