با پیگیری های انجام شده مشکل سربازی مدافع چپ تیم فوتبال استقلال حل شد.

ابوالفضل جلالی

به گزارش همشهری آنلاین در هفته‌های پایانی لیگ قبل جلالی در مقابل سوالات مطرح شده مبنی بر اینکه بالاخره عازم سربازی خواهد شد یا خیر، مدعی بود مشکلی برای سربازی ندارد اما در واقع او پیگیر پرونده معافیت خود بود که این موضوع به درازا کشیده شد و با پایان فصل، این بازیکن نیز مشمول خدمت سربازی شد.

در شرایطی که برخی دیگر از ستاره‌های سرباز لیگ مانند امید نورافکن چند روزی است در تمرینات ملوان حضور دارند، اما ابوالفضل جلالی که در پایان لیگ امسال مشمول خدمت سربازی شده بود، از حضور در انزلی خودداری کرده بود تا بلکه به دنبال آخرین امیدهایش برای کسب معافیت باشد.

در این میان، فدراسیون در تلاش بود تا بتواند با گرفتن موافقت سازمان نظام وظیفه، یک سال دیگر زمان اعزام بازیکنان را به تعویق بیندازد که این موضوع با مخالفت نظام وظیفه مواجه شد و در شرایطی که به نظر می‌رسید جلالی نیز باید کم‌کم خود را برای حضور در انزلی آماده کند، اما اکنون با تلاش مدیران استقلال و هماهنگی‌های مربوطه خبرهای خوبی به دست ستاره استقلال رسیده است.

جلالی توانست با رفع موانع و مشکلات، مسئله مربوط به سربازی خود را حل کند تا بدین ترتیب او در فصل آینده نیز برای استقلال به میدان برود. بازیکنی که چندی پیش قراردادش را با آبی‌ها تمدید کرده بود، با منتفی شدن حضورش در ملوان، فصل بعد نیز در استقلال توپ خواهد زد.

کد خبر 869332

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha