آبگرفتگی در بخش شمالی خیایبان ولی‌عصر (عج) منجر به نشست آسفالت و محدودیت ترافیکی در محدوده میدان ونک شد

آبگرفتگی در میدان ونک

همشهری آنلاین: سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: به دلیل ترکیدگی لوله اصلی آب و نشست معبر ،محدودیت ترافیکی در اطراف میدان ونک و خیابان ولیعصر توسط پلیس اعمال می‌شود.

موسوی‌پور افزود: ترکیدگی لوله آب شهری در خیابان برزیل اتفاق افتاده و در پی نشست آسفالت خیابان در محدوده جنوب به شمال خیابان ولیعصر مجبور به ایجاد محدودیت ترافیکی و عبور خودرو و وسایل نقلیه از خط ویژه اتوبوس هستیم.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: عوامل سازمان آب و فاضلاب مشغول به کار هستند و تا مرتفع شدن اتفاق مجبور به ایجاد محدودیت و ممنوعیت تردد برای سلامت عبور و مرور شهروندان هستیم.

سرهنگ موسوی پور از تمام مسوولان شهری درخواست کرد به سرعت به مورد اتفاق افتاده رسیدگی کنند چرا که رخداد پیش آمده می‌تواند به جریان ترافیکی دیگر شریان‌های اصلی شهر نیز تاثیر بگذارد.

وی گفت: تا حل شدن مشکل توسط نیروهای سازمان آب و فاضلاب تهران، محدودیت و ممنوعیت تردد در محل مدنظر اطراف میدان ونک و جنوب به شمال خیابان ولیعصر ادامه دارد و و همکارانم در محل حضور پررنگ دارند.

تغییر مسیر ناوگان اتوبوسرانی در خط ۷ اتوبوس های تندرو

در پی نشست زمین در محدوده میدان ونک، روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران مسیرهای جایگزین ناوگان اتوبوس‌های خط 7 را اعلام کرد.
در این اطلاعیه امده است: با توجه به انسداد مسیر خط ۷تندرو در خیابان ولیعصر (عج) در مقطع ایستگاه همت به علت ترکیدگی لوله اصلی آب تهران و نشست خیابان در لاین کندرو، مسیر این خط تا پایان فعالیت عمرانی و رفع مشکل به شرح ذیل تغییر می کند:

مسیر رفت به سمت شمال: خیابان ولیعصر(عج) خیابان مطهری خیابان وزرا میدان آرژانتین، چهارراه جهان کودک میدان ونک و ادامه مسیر.

مسیر برگشت به سمت جنوب: میدان ونک چهارراه جهان کودک میدان آرژانتین خیابان بهشتی خیابان ولیعصر(عج) و ادامه مسیر.

کد خبر 869414

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha