رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران گفت: تمام تلاش دستگاه‌ها این است که تا فردا این معبر ایمن سازی و پایدارسازی شده و بازگشایی شود.

حادثه ونک

به گزارش همشهری آنلاین، در پی آبگرفتگی و نشست بخشی از خیابان ولی‌عصر در محدوده میدان ونک، علی‌نصیری، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد که رسیدگی به این حادثه به سرعت در حال انجام است.

او در توضیح این حادثه گفت: ترکیدگی لوله آب در خیابان برزیل باعث آب شستگی در خیابان ولیعصر محدوده توانیر شده که در پی آن نفوذ آب، ایجاد حفره، شکست آسفالت و ریزش در محدوده جنوب به شمال خیابان ولیعصر قبل از تقاطع پل شهید همت رخ داده است.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تصریح کرد: در حال حاضر با حضور به‌موقع نیروهای آتش نشانی تخلیه آب صورت گرفته است.

همچنین آب در سطح معبر به صورت کامل تخلیه شده است و در حال ترمیم و عملیات فنی و اجرایی حفره ایجاد شده هستند.
نصیری ادامه داد: در پی این حادثه با شرکت گاز هماهنگی لازم صورت گرفته است تا درخصوص ایمن سازی این منطقه گاز منطقه قطع شود و در حال حاضر نیز عملیات حفاری و ایمن سازی و بازسازی محدوده در حال انجام است. خوشبختانه با حضور به موقع عوامل شهرداری و نیروهای امدادی و خدماتی از بروز حادثه ای شبیه حادثه خیابان شهران جلوگیری شد.
به گفته رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در حال حاضر فرماندهی این بحران با مدیریت خدمات شهری شهرداری تهران است و حسین نظری، معاون خدمات شهری،هادی حق بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و قدرت‌الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در محل حادثه حضور دارند.
نصیری افزود: همچنین واحد سیار پشتیبانی عملیات و معاونان پیشگیری و کاهش خطر و آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران، نیروهای واحد HSE منطقه و سازمان مدیریت بحران تهران، نیز از ساعات اولیه در محل حادثه حاضر هستند، مدیرعامل آبفا و رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله و مسئولان شرکت گاز نیز در حال حاضر در محل حادثه حضور دارند.

به گفته او، یکی از متخصصین فروریزش و فرونشست سازمان مدیریت شهر تهران از مجموعه مرکز تحقیقات وزارت راه و مسکن در محل حادثه حضور دارد و محدوده ای که نیاز به ایمن سازی دارد توسط این متخصصان بررسی شده است تا از بروز حوادث ثانویه پیشگیری شود.
نصیری با بیان اینکه امیدواریم شرایط این محدوده را تا فردا به حالت عادی باز گردانیم، گفت: تمام تلاش دستگاه‌ها این است که تا فردا این معبر ایمن سازی و پایدار سازی شده و بازگشایی شود.

کد خبر 869419
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha