سردار آزمون در حالی که از تیم سویا اسپانیا پیشنهاد داشت ترجیح داد به تیم شباب الاهلی امارات بپیوندد.

آزمون

به گزارش همشهری آنلاین،‌ بیش از ده سال است که سردار آزمون در فضای مجازی به تیم های بزرگ لینک می شود و هر ساله گفته می شد تیم هایی نظیر لیورپول، رم و تیم هایی در اسپانیا خواهان جذب این بازیکن هستند.

اما سردار ترجیح داد با حضور در چند تیم روسیه ای پله پله پیشرفت کند و پس از کسب تجربه به یک باره راهی تیم بایر لورکوزن شد و سپس سر از تیم رم ایتالیا درآورد که پیشرفت قابل چشمگیری محسوب می شد. با اینکه تیم رم علاقمند به حفظ سردار بود اما با پایان مسابقات کالچو سردار باید به تمرینات بایرلورکوزن بازگشت. اما ژابی آلونسو سرمربی لورکوزن بعد از بی نظمی سردار که در اولین تمرین فصل جدید غایب بود، علاقه ای به حفظ مهاجم ایرانی خود نداشت.

به موازات تعلل رم در اعلام علاقمندی برای حفظ سردار، این بازیکن پیشنهادی از تیم سویا اسپانیا نیز دریافت کرد. اما در یک چرخش غیرمنتظره ترجیح داد به لیگ امارات برود و تیمی که مبلغ بالاتری پیشنهاد داده بود را انتخاب کند.

تصمیمی شبیه به تصمیم اشکان دژاگه در اوج فوتبالش در انگلیس...

آزمون همچون اشکان دژاگه که لیگ انگلیس را رها کرد و به قطر رفت ، لیگ ایتالیا و اسپانیا را که شانس حضور در آنها داشت‌ را رها کرد و به امارات رفت.

باید پذیرفت این تصمیم غلط می تواند فوتبال ستاره ای که گفته می شد می تواند روزی جای علی دایی را بگیرد، تمام کند.

اگرچه شباب الاهلی تنها تیمی بود که حاضر شد مبلغ رضایتنامه آزمون را به بایرلورکوزن بپردازد، اما سردار می توانست مقابل رفتن به امارات مقاومت کند و از بایرلورکوزن بخواهد با شرایط ساده تر، با سویا بر سر انتقال او به لالیگا به تفاهم برسد.

ما در گذشته هم بازیکنانی داشتیم که پیشنهاد آتلتیکو مادرید و تیم های اسپانیایی را رد کردند و ترجیح دادند در تیم های اماراتی تفریحی فوتبال بازی کنند و اتفاقا تمام این بازیکنان، الان از انتخاب اشتباه خود پشیمان هستند. آینده سردار آزمون هم قطعا همین پشیمانی است!

کد خبر 869439
منبع: خبرورزشی

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha