مدیرکل روابط عمومی شرکت راه‌آهن، خبر برخورد قطار مسافربری با سکو در میدان راه‌آهن تهران که توسط یکی از رسانه‌ها به نقل از اورژانس عنوان شده بود، را تکذیب کرد.

قطار -ایستگاه راه اهن تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، جلال مختاری بیان کرد: روز گذشته ۵ مرداد هیچ قطار مسافری در ایستگاه راه‌آهن تهران با مسافر یا سکو برخورد نداشته است.

مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن این را هم گفته است که زمانی که سفر قطار به پایان می‌رسد، پس‌ از تخلیه کامل مسافران، قطار به سمت پارکینگ قطارهای مسافری برای نظافت حرکت می‌کند، ️قطار برای توقف کامل باید به تامپون واگن برخورد کند که در انتهای خطوط پارکینگ نصب شده است.

وی اضافه کرد: در همین شرایط بوده است که مهمانداران قطار دستورالعمل نحوه ایستادن قطار را رعایت نکردند و داخل واگن قطار حضور داشتند بنابراین به دلیل عدم رعایت قوانین، موقع ایستادن قطار این افراد تعادل خود را از دست داده و زمین می‌خورند اما همه سالم هستند.

بنابراین گزارش روز گذشته یکی از خبرگزاری‌ها به نقل از اورژانس تهران اعلام کرده بود: ساعت ۰۹:۳۴ روز جمعه ۵ مرداد یک قطار با سکوهای پارکینگ قطارهای مسافربری راه‌آهن تهران برخورد کرد، در این حادثه سه نفر مصدوم شدند که پس از اقدامات اولیه توسط کارشناسان اورژانس استان تهران به مرکز درمانی انتقال یافتند.

کد خبر 869498

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha