مجموع نظرات: ۰
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
۱ نفر

مردی که بر سر زباله با همسایه‌اش درگیر شده و او را به قتل رسانده بود، به دام پلیس افتاد.

زباله در کانال آب - فاضلاب شهری

همشهری آنلاین؛ ‌حوادث: روز شنبه دوم مرداد ماه به بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مردی۷۰ ساله در یکی از بیمارستان های پایتخت فوت شده است. او یک ماه قبل در یک درگیری مجروح شده و در بیمارستان تحت درمان قرار داشت اما به رغم تلاش پزشکان جانش را از دست داد. بررسی ها حکایت ازاین داشت که این مرد ۷۰ ساله ساکن آپارتمانی در یکی از خیابان های شمال تهران بوده است.

او با یکی از همسایه های خود که مردی جوان بوده بر سر ریختن زباله درگیر شده بود. ظاهرا مرد جوان زباله ها را مقابل در خانه همسایه خود می‌ریخت که مقتول نسبت به این موضوع، بارها اعتراض کرده بود. تا اینکه روز حادثه بار دیگر مرد جوان، ‌کیسه های زباله را مقابل در خانه همسایه اش گذاشت و آن روز درگیری میان آنها شکل گرفت و مرد جوان با مشت و لگد با جان همسایه اش افتاد و او را به شدت زخمی کرد.

پس از این حادثه مرد مجروح به بیمارستان انتقال یافت. بررسی ها نشان می‌داد ضربه سنگینی به قفسه سینه اش وارد شده و حتی در جریان درگیری زمین خورده و لگنش شکسته بود. او در این مدت تحت درمان بود اما در نهایت جانش را از دست داد و با مرگ او، جوان همسایه به اتهام قتل تحت تعقیب قرار گرفت. این مرد از سوی پلیس دستگیر شد و در بازجویی‌ها به کتک زدن مرد همسایه‌ اعتراف کرد و مدعی شد که پشیمان است. او گفت: من اصلا نمی خواستم جان همسایه ام را بگیرم. آن شب ما بر سر کیسه زباله درگیر شدیم اما او با لحن تندی به من پرخاش کرد و نمی دانم چه شد که در یک لحظه از کوره در رفتم و نتوانستم خشم خود را کنترل کنم. درحالیکه به شدت عصبانی بودم با مشت و لگد ضرباتی به سینه او زدم. ناگهان مرد همسایه تعادلش را از دست داد و زمین خورد. من حتی یک درصد هم تصور نمی کردم او جانش را از دست بدهد، امیدوارم خانواده اش حلالم کنند.

این مرد با قرار قانونی بازداشت شده و برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

کد خبر 869595

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha