عامل شهادت سرباز جوان در شهرستان گرگان وقتی در محاصره پلیس قرار گرفت پا به فرار گذاشت اما در نهایت هدف گلوله پلیس قرار گرفت و دستگیر شد.

اين حادثه هولناك بامداد شنبه، 19تيرماه در شهرستان گرگان رخ داد. حدود ساعت3:10 بامداد، تيم گشت موتوري پليس هنگام گشتزني در محدوده ميدان بسيج به مرد جواني در داخل پاركي در آن حوالي مشكوك شد.مامور پليس و سرباز وظيفه‌اي كه همراه او بود تصميم گرفتند براي بررسي موضوع به جوان مرموز نزديك شوند. اين مرد به محض ديدن مأموران سعي كرد پشت دكه‌اي كه در داخل پارك بود مخفي شود. مأموران كه مطمئن شده بودند او قصد مخفي كردن رازي را دارد براي دستگيري‌اش وارد عمل شدند و سعي كردند از دو جهت او را محاصره كنند. اما وقتي به وي نزديك شدند مرد جوان از مخفيگاهش بيرون دويد و با چاقويي كه در دست داشت ضربه‌اي به سينه سرباز جوان زد و فراري شد.

سرباز مجروح كه اميد گركز نام داشت و اهل روستايي حوالي شهرستان آق‌قلا بود به بيمارستاني در همان حوالي منتقل شد اما شدت خونريزي او به حدي بود كه روي تخت بيمارستان جانش را از دست داد. با شهادت وي، تحقيقات پليس براي شناسايي و دستگيري عامل اين جنايت آغاز شد. تيمي از مأموران با حضور در محل حادثه جست‌وجوي گسترده‌اي را براي شناسايي قاتل آغاز كردند. آنها در تحقيق از شاهدان و بررسي‌هاي تخصصي به سرنخ‌هايي دست يافتند كه نشان مي‌داد عامل جنايت يكي از مجرمان سابقه‌دار و اهل روستايي در غرب گرگان است. تحقيقات نشان مي‌داد كه اين مرد 30ساله تا‌كنون 8بار به جرم شرارت و درگيري، سرقت و ضرب و جرح دستگير شده و به زندان افتاده است. او آخرين بار با برادرش درگير شده و با چاقو او را مجروح و راهي بيمارستان كرده كه پس از آن از سوي پليس دستگير شده و به تازگي از زندان آزاده شده بود.

سرهنگ علي‌اكبر جاويدان، فرمانده انتظامي استان گلستان با بيان اين خبر گفت: بررسي‌هاي كارآگاهان نشان مي‌داد كه متهم پس از جنايت به مخفيگاهي در حاشيه جنگل‌هاي غرب گرگان گريخته و در آنجا مخفي شده است. بنابراين تيم‌هاي عملياتي پليس راهي آنجا شدند و توانستند عصر شنبه، او را محاصره كنند. مرد جوان اما به محض ديدن پليس پا به فرار گذاشت كه مأموران با رعايت قانون به‌كارگيري سلاح اقدام به تيراندازي كردند و متهم كه با اصابت گلوله به پايش مجروح شده بود، به دام افتاد. به گفته وي، اين مرد پس از انتقال به بيمارستان مدعي شد كه قصد جنايت نداشته و شب حادثه با توجه به اينكه سابقه‌دار بوده، با ديدن پليس ترسيده و قصد فرار داشته كه هنگام فرار سرباز جوان را به شهادت رسانده است. سرهنگ جاويدان گفت: متهم هم‌اكنون تحت درمان است و تحقيقات در اين پرونده ادامه دارد.

کد خبر 340259

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha