مروری بر اخبار اقتصادی نشان می دهد که طبق بخشنامه بانک مرکزی در زمان درخواست دسته چک باید کد ملی و کدپستی با مشخصات درخواست دهنده تطبیق داشته باشد. همچنین پرواز های اربعین از روز های آینده برقرار می شود.

دسته چک

به گزارش همشهری آنلاین، مروری بر اخبار اقتصادی نشان می دهد که طبق بخشنامه بانک مرکزی در زمان درخواست دسته چک باید کد ملی و کدپستی با مشخصات درخواست دهنده تطبیق داشته باشد. همچنین پرواز های اربعین از روز های آینده برقرار می شود.

آغاز پروازهای ویژه اربعین در روزهای آینده

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی از آغاز پروازهای ویژه اربعین در روزهای آینده خبر داد و گفت: عملیات حج تمتع نیز با زمانبندی خوب و با کمترین میزان تأخیر انجام شد که یک رکورد محسوب می‌شود.

تطبیق کد ملی و کد پستی هنگام درخواست صدور دسته چک الزامی شد

بانک مرکزی در بخشنامه‌ای دستورالعمل الزام تطبیق کد ملی و کد پستی در زمان درخواست دسته چک را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس ثبت اطلاعات محل سکونت در سامانه املاک و اسکان اجباری است.

تأمین بیش از ۲۲میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی

از اول فروردین ‌ماه تا ۵ مردادماه ۱۴۰۳ بیش از ۲۲میلیارد و ۶۱۳میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تأمین شده است.

بیشتر بخوانید

تعیین قیمت بلیت اتوبوس‌های اربعین | تهران - مهران چقدر شد؟

نگاهی به مصرف برق در تابستان گرم امسال | چه کنیم برق پایدار بماند؟

ثبت کمترین رشد اقتصادی در جهان

کریستالینا جورجیوا، مدیر عامل صندوق بین‌المللی پول گفت: جهان با ضعیف‌ترین چشم‌انداز رشد میان‌مدت در دهه‌های اخیر مواجه است. صندوق بین‌المللی پول، رشد اقتصادی ۳.۳درصدی را در سال ۲۰۲۵ پیش‌بینی کرده است.

ناتوانی رئیس‌جمهور آینده آمریکا برای افزایش تولید نفت

گلدمن ساکس معتقد است: هر کس در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نوامبر پیروز شود، ابزارهای محدودی برای افزایش قابل توجه عرضه داخلی نفت در سال آینده، در اختیار خواهد داشت.

پرداخت ۸هزار میلیارد تومان سود به ‌حساب ۴میلیون سهامدار

سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: در نخستین ‌ماه تابستان سال ‌جاری، ۸هزار میلیارد تومان سود، به‌ حساب بیش از ۴میلیون سهامدار از طریق اطلاعات سامانه سجام واریز شد.

کد خبر 869728
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha