سورگی به واسطه شرایط سنی و تجربه‌ای که البته در پرسپولیس به دست آورده، چند تیم را خواهان خود می‌بیند.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین در شرایطی که پرسپولیس قرار است طی ساعات آتی برای برگزاری اردوی ترکیه، ایران را ترک کند، دومین بازیکن این تیم نیز بعد از حضور گاریدو تصمیم به پایان همکاری به صورت قرضی گرفت.

میلاد سورگی هافبک جوان پرسپولیس که فصل گذشته در این تیم حضور یافته و خصوصا در نیم فصل اول و در زمان حضور یحیی گل‌محمدی فرصت مناسبی برای خودنمایی به دست آورده بود، در نقل و انتقالات تابستانی بحث زیادی درباره احتمال جدایی‌اش شکل گرفته بود.

اکنون در شرایطی که بحث جدایی مهدی عبدی طی ساعات اخیر داغ شده و گفته می‌شود این مهاجم قصد همراهی تیم در سفر به ترکیه و اردوی این تیم را نخواهد داشت، میلاد سورگی نیز با باشگاه به توافق رسیده و به صورت قرضی از این تیم جدا خواهد شد.

سورگی به واسطه شرایط سنی و تجربه‌ای که البته در پرسپولیس به دست آورده، چند تیم را خواهان خود می‌بیند و این در حالی است که البته باشگاه پرسپولیس به وی اعلام کرده با اعلام مقصدش، شرایط انتقال قرضی‌اش شکل خواهد گرفت.

باید دید سورگی که زمزمه حضورش در تیم‌های فولاد خوزستان، هوادار تهران، شمس آذر قزوین، گل گهر سیرجان وجود دارد، در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت و در فصل آتی چه تیمی را رای جدایی مقطعی و قرضی از پرسپولیس انتخاب خواهد کرد.

کد خبر 870004

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha