مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: در ایام ۲۰ روزه اربعین حسینی ۱۴۰۳ هزینه پارکینگ برای زائران در ترمینال سلام رایگان است.

فرودگاه امام خمینی

به گزارش همشهری آنلاین،‌سعید چلندری در خصوص اربعین حسینی ۱۴۰۳ اظهار کرد: امسال عملیات اربعین فرودگاه امام خمینی (ره) تا پایان ماه صفر و در یک بازه زمانی ۲۰ روزه از ۲۲ مردادماه امسال اجرا می‌شود.

وی افزود: در این ایام شهر فرودگاهی خدمات متعددی را به زائران اربعین حسینی ارائه می‌کند که یکی از آنها، پارکینگ خودرو است.

وی ادامه داد: در ایام ذکر شده هزینه پارکینگ زائران اربعین در ترمینال سلام رایگان است.

وی با یادآوری این‌که سال گذشته ظرفیت پارک ۱۱ هزار خودرو به‌صورت رایگان در این ترمینال فراهم شد، گفت: امسال این تعداد به ۱۷ هزار افزایش یافته است.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام (ره) در ادامه با اشاره به این‌که نرخ ورودی خودرو به پارکینگ طبقاتی شماره یک فرودگاه (مسقف) ۱۰ هزار تومان است، اضافه کرد:‌ هزینه توقف در پارکینگ مذکور برای خودروها تا ۶ ساعت ۵ هزار تومان و از ساعت هفتم ۱۰ هزار تومان است.

چلندری بیان کرد: در پارکینگ روباز شماره ۳ و ۴ هزینه ورود خودروها ۷ هزار تومان و هزینه هر ساعت ۲۲۰۰ تومان است. هزینه پارک خودرو در این پارکینگ‌ها به‌صورت شبانه‌روزی ۴۰ هزار تومان است.

وی اظهار کرد: همچنین در پارکینگ روباز شماره ۲ و ۵ نیز ورودی برای هر خودرو ۵ هزار تومان است. هر ساعت پارک خودرو در این پارکینگ‌ها و پارک شبانه‌روزی به ترتیب ۱۵۰۰ تومان و ۲۰ هزار تومان است.

کد خبر 871112
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • پژمان IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    2 1
    خدایش این دیگه از شگفتانه هاست مگه ممکنه هزینه توقفگاه پایایانه سلام رایگان بشه. خب من که فارسی را پاس داشتم شما هم ننگ ندونید.
  • شفیعی IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    4 2
    آره رایگانه ولی ازسفر که برمیگردید ماشین رابدون اطلاع شماجابجا کرده اند بعدباید بین چندهزار پاشین بگردید پیداش کنید وهیچکس هم پاسخگو نیست !!!باجرثقیل جای ماشینتان را عوض میکنند
  • د IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    0 0
    انقدر پول یا مفت از ملت بابت ورودی همین پارکینک از ملت گرفتند که این رایگان کردنش به حساب نمیاد بخواهی مسافر پیاده بکنی ۸۰۰۰هزار تومان پول زور میگیردن .انگار سر گردنه اس
  • دیوید IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    1 0
    این ارقام خالی بندیه ی بنده خدا دو سال پیش واسه ی هفته یک میلیون پول داد بی صاحب ترین فرودگاه دنیا
  • IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    0 0
    این کاملا دروغه حتی ورودیش برای چند دقیقه ۸۰۰۰تومنه پارکینگ که بماند