‌امام جمعه قصرشیرین با اشاره به اولویت‌های اقتصادی دولت چهاردهم گفت: دولت در حالی کشور را تحویل گرفت که میزان نقدینگی و تورم روند نزولی دارد، همچنین برای نخستین‌بار کشور نرخ بیکاری هشت درصدی را تجربه کرد.

صادق صالحی

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام صادق صالحی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با یادآوری عمل شنیع دشمن صهیونیستی در ترور مجاهد نستوه اسماعیل هنیه در تهران افزود: این اقدام نشانگر ناکامی اسرائیل غاصب در نبرد ۱۰ ماهه غزه و افزایش سطح تهدید موجودیتی از سوی محور یکپارچه مقاومت است؛ شبیه باتلاقی که رژیم صهیونیستی در آن گرفتار شده است.

او بیان ایکه شهادت هنیه تنها پایان اسرائیل را نزدیک تر می کند ، اظهار کرد: جبهه مقاومت ضمن بالابردن سطح حفاظت رهبران جهادی باید با عقلانیت و شجاعت رژیم نامشروع را هدف ضربات ویرانگر و دردناک خود قرار دهد.

خطیب جمعه قصرشیرین ادامه داد: اقدام به ترور فرمانده عملیات حزب الله لبنان و اسماعیل هنیه در قلب تپنده مقاومت یعنی تهران ، محصول شکست نظام سلطه از جبهه مقاومت و چراغ سبز سردمداران پریشان و صهیونیست آمریکا به باند جنایتکار تلاویو است.

‌امام جمعه قصرشیرین گفت: مکتب مقاومت قوی تر خواهد شد و خون شهیدان تا ابد درس مقاومت به جهانیان داده است.

او در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه قصرشیرین با اشاره به اولویت‌های اقتصادی دولت چهاردهم گفت: دولت در حالی کشور را تحویل گرفت که میزان نقدینگی و تورم روند نزولی دارد، همچنین برای نخستین‌بار کشور نرخ بیکاری هشت درصدی را تجربه کرده ولی با این حال رهبر معظم انقلاب بر ادامه بهبود شاخص‌های اقتصادی به‌ویژه ارزش پول ملی و معیشت مردم تأکید دارند.

صالحی افزود: ارزش پول ملی متاثر از عوامل متعددی مانند تقویت توان تولید داخلی ، افزایش کیفیت کالاهای تولید داخل، بهبود فضای کسب و کار، کنترل نرخ تورم، کاهش کسری تراز تجاری کشور است و در سال‌های گذشته اغتشاشا موجب کاهش ارزش پول ملی و فرار سرمایه شد.

او اظهار کرد: رشد سرمایه‌گذاری در دولت سیزدهم، حتی بیش از رشد اقتصادی بوده است و این موضوع نویددهنده ظرفیت بالاتر رشد اقتصادی برای سال‌های آینده است.

پیش از اقامه نماز جمعه تجمع اعتراضی در پی ترور اسماعیل هنیه رهبر سیاسی حماس و از فرماندهان جبهه مقاومت با حضور مرزنشینان شهرستان قصرشیرین در مسجد مهدیه برگزار شد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت دارد.

کد خبر 871166
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha