وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار با وزیر دفاع بریتانیا، تشکیل یک ائتلاف بین المللی علیه ایران و گروه های هم پیمان آن در منطقه برای دفاع از این رژیم را خواستار شد.

یوآو گالانت

به گزارش همشهری آنلاین، بخش عربی شبکه خبری «آی ۲۴ نیوز» رژیم صهیونیستی عصر امروز (جمعه) در پایگاه اینترنتی خود نوشت که دفتر «یوآو گالانت»، وزیر جنگ این رژیم با صدور بیانیه ای، اعلام کرد که وی در شهر تل آویو با «جان هیلی»، وزیر دفاع بریتانیا در جریان نخستین سفر خود به سرزمین های اشغالی از زمان تصدی این منصب دیدار کرده است.

به نوشته روزنامه «تایمز آو اسرائیل» رژیم صهیونیستی، دفتر گالانت در بیانیه خود در این باره آورده که وی و هیلی در دیدار خود، درباره تشکیل یک ائتلاف منطقه ای برای دفاع از این رژیم در مقابل «ایران و عوامل آن» گفت و گو کردند.

در ادامه بیانیه این دفتر همچنین آمده است: دو وزیر تعهد مشترک اسرائیل و بریتانیا برای حفاظت از همکاری خود و تقویت آن در شماری از زمینه های راهبردی و نظامی از جمله در زمینه اطلاعاتی را نیز مورد بحث و بررسی قرار دادند.

بنا بر اعلام وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، گالانت ضمن تاکید بر «اهمیت تشکیل ائتلافی برای دفاع از اسرائیل در برابر ایران و عوامل»، مدعی شده که «این کار تاثیر سرنوشت سازی بر امنیت و ثبات منطقه ای و جهانی خواهد داشت».

بر اساس این گزارش، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن ارائه یک ارزیابی از «وضعیت عملیاتی» به وزیر دفاع بریتانیا، با وی «روابط دفاعی مهم میان اسرائیل و بریتانیا» را نیز مورد بحث و بررسی قرار داده است.

کد خبر 871227
منبع: شفقنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha