شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۷
۰ نفر

با تشدید تنش های در منطقه بازار های طلا و انرژی در دنیا تحت تاثیر قرار گرفت. در تازه ترین رویداد ها خبر ها نشان می دهد قیمت گاز در اروپا به بالاترین سطح در چند ماه گذشته رسیده است.

خط لوله گاز

به گزارش همشهری آنلاین، با تشدید تنش های در منطقه بازار های طلا و انرژی در دنیا تحت تاثیر قرار گرفت. در تازه ترین رویداد ها خبر ها نشان می دهد قیمت گاز در اروپا به بالاترین سطح در چند ماه گذشته رسیده است.

قیمت گاز در اروپا شعله کشید

قیمت گاز طبیعی اروپا در پی تشدید تنش‌های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه، سیر صعودی پیدا کرده است؛ قیمت گاز در اروپا در حال حاضر به بالاترین حد در چند ماه گذشته رسیده است و روز گذشته نیز ۲.۲درصد رشد کرده است.

افزایش قیمت جهانی طلا

در پی افزایش تنش‌ها در خاورمیانه، قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی رشد کرده و در مبادلات روز گذشته با یک درصد افزایش به ۲۴۶۵دلار رسیده است. قیمت نقره هم روند صعودی داشته و به مرز ۲۹دلار رسیده است.

بیشتر بخوانید

تزریق پول بورس را نجات می دهد؟ | ارزش بورس به زیر ۱۴۰ میلیارد دلار رسید

مصوبه افزایش قیمت خودرو لغو می‌ شود؟

تعلیق کلیه پروازهای لوفت‌هانزا به تل آویو

سخنگوی شرکت هواپیمایی آلمان، لوفت‌هانزا اعلام کرد، تمام پروازهای مسافری و باری آن به و از تل‌آویو با اعمال فوری تا هشتم آگوست لغو می‌شود. به‌گفته او، دلیل تعلیق پروازها، تحولات کنونی منطقه است.

آمادگی ژاپن برای گسترش همکاری در زمینه هوشمندسازی پست

تسوگه یوشیفومی، نماینده ویژه نخست‌وزیر ژاپن گفت: ایرانیان نخستین قومی بودند که پست اولیه و ارسال مرسولات را پایه‌گذاری کردند؛ بنابراین آماده‌ایم تا با توسعه تجهیزات، پست ایران را در مسیر هوشمندسازی یاری کنیم.

جریمه گوگل و تیک تاک در روسیه

دادگاهی در روسیه، گوگل را به‌دلیل کوتاهی در حذف محتوای مخرب ۵میلیون روبل و تیک تاک را ۴میلیون روبل جریمه کرد. روسیه سال‌هاست که به پلتفرم‌های خارجی دستور داده تا محتواهای غیرقانونی را حذف کنند.

سرعت استخدام در بازار کار آمریکا کم شده است

آمارهای جدید از انجماد بازار کار آمریکا حکایت دارد. اگرچه شرکت‌ها اخراج‌های گسترده نداشته‌اند اما سرعت استخدام کاهش‌یافته است و تعداد کمتری از کارگران به‌طور داوطلبانه کار خود را ترک می‌کنند.

تلاش نایک برای افزایش سودآوری از المپیک پاریس

شرکت نایک که در چند سال گذشته، سهم اش از بازار کاهش یافته در تلاش است تا با استفاده از المپیک پاریس، درآمدش را افزایش دهد؛ بر همین اساس، این شرکت در حال برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در حاشیه این رویداد ورزشی است.

کد خبر 871232
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار انرژی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha