ناصر ابراهیمی پیشکسوت تیم پرسپولیس اعتقاد دارد باید ۵ هفته از مسابقات لیگ برتر بگذرد تا نظر کارشناسی خود را در مورد تیم های مدعی و سطح تیم ها بیان کند.

ناصر ابراهیمی

ابراهیمی در گفت وگو با همشهری آنلاین با اشاره به شرایط نقل و انتقالات پرسپولیس و سایر تیم‌ها و اینکه کدام تیم ها مدعی قهرمانی خواهند بود تاکید کرد: من تمام نظراتم را بعد از گذشت ۵ هفته از مسابقات می گویم. ۵ بازی اول برگزار شود به شما می‌گویم هر تیم چه شرایطی دارد و چه رتبه ای را در پایان فصل کسب می کند. در تمام سال‌ها هم همین طور بوده و تقریبا در همه فصل‌ها همانی که گفتم اتفاق افتاده اینکه چه تیمی قهرمان می شود و چه تیم‌هایی دوم و سوم می‌شوند.

اما از الان بگویم چه اتفاقی می‌افتاد به خاطر اینکه از نزدیک کنار تیم پرسپولیس نیستم نمی توانم نظر بدهم. در مورد سایر تیم ها همین طور است. به طور دقیق ۵ هفته که بگذرد من شفاف در این ارتباط صحبت می کنم.

او ادامه داد: فوتبال ما رو به ضعیف شدن است. وقتی رییس فدراسیون ضعیف است فوتبال ما هم ضعیف می شود.

وی در خصوص گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس گفت: من او را نمی شناسم. تا بازی ها هم شروع نشود نمی توان اظهار نظردقیقی در موردش داشت. ان شاءالله این مربی هم ظریفت‌اش را داشته باشد و بتواند عملکرد قابل قبولی از خودش نشان دهد. البته مربی خارجی حداقل ۳-۴ ماه زمان می‌خواهد. نباید با دوتا باخت او را عوض کرد. وقتی در آسیا قطر اول می‌شود و اردن رتبه دومی را کسب می‌کند یعنی فاتحه فوتبال آسیا خوانده شده است. زمانی ما، کره جنوبی و ژاپن حرف اول را در آسیا می‌زدیم.

این پیشکسوت پرسپولیس درباره جدایی بیرانوند تاکید کرد: تعصب در زمان بود. ما آماتور بودیم ولی حرفه‌ای عمل می‌کردیم. فقط هزینه ایاب و ذهاب را می‌گرفتیم. تازه انقلاب شده بود و بازیکنان ماهی هزارتومان می‌گرفتند. من خودم مربی بودم و ۳ هزار تومان می‌گرفتم. سال دوم بازیکنان ۴-۵ هزار تومان‌ می گرفتند و من خودم ۷-۸ هزار تومان گرفتم. آن موقع ۷-۸ هزار تومان را جمع و جور می‌کردی می توانستی یک پیکان بخری.

بعد از ۱۰سال قیمت ها بالا رفت و مبلغ قراردادها ۳۰میلیون تومان شد. البته فوتبالیست‌ها ۱۰ میلیون تومان می‌گرفتند. ضمن اینکه من به بازیکن انتقاد نمی‌کنم زمانی هم بود که بازیکن دوست داشت خودش را در پرسپولیس نشان دهد و به تیم های عربی برود.

او اضافه کرد: به خرید تیم ها در فصل نقل و انتقلات کاری نداشته باشید باید در ابتدا ۵ هفته اول لیگ برگزار شود تا به طور دقیق آنالیز کرد چه تیم های مدعی قهرمانی هستند و چه تیم های به رتبه های بعدی فکر می‌کنند. گرچه به طور طعبیی مشخص است که پرسپولیس و استقلال هر ساله جزو مدعیان هستند و در بین سه تیم اول قرار می گیرند و اگر اول نشوند دوم هستند و یا سهمیه آسیایی خواهند گرفت.

ابراهیمی در خصوص اینکه پرسپولیس با وجود جدایی چند بازیکن کلیدی اش می تواند عنوان قهرمانی را در لیگ پیش رو تکرار کند گفت: نمی شود که هر سال در اسپانیا رئال مادرید قهرمان شود و حالا پرسپولیس هم هر سال در ایران قهرمان شود. ۵ سال قهرمان شدند آیا هر سال که یک تعدادی بازیکن رفتند پرسپولیس ضعیف شد!؟ بیرانوند که بهترین گلر تاریخ نبود حالا که رفت، برود. در فصل قبل چند بازی گلر دوم رفیعی بازی کرد مگر عملکرد بدی داشت!؟

این پیشکسوت با سابقه فوتبال کشورمان با اشاره به شرایط ورزشگاه آزادی که در دست تعمیر است تاکید کرد: استادیوم آزادی را الکی خراب کردند. من گفتم سکوها را درست نمی کنند برای اینکه نمی خواهند ۱۰۰ هزار هوادار به ورزشگاه بیاید. می خواهند ۵۰-۶۰ هزار هوادار بیشتر نیاید. چند سال است پله ها را درست می کنند و ۳۰-۴۰ هزار تا بیشتر راه نمی‌دهند. مگر چقدر طول می کشد درست کنند. در تمام دنیا تماشاگران حرف اول را می‌زنند اما اینجا الکی گوشه‌ای از ورزشگاه را خراب می کنند. با همین سوء مدیریت‌ها است که ۱۰ سال است از تهران یک فوتبالیست به تیم ملی نرفته است.

کد خبر 871339

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    11 2
    بله آقا ناصر کلام شما درسته برای عدم حضور مردم استادیوم مخصوصا خراب میکنن
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    6 0
    اون ورزشگاه خیالی که توهم زده بودند یکساله درست میکنند مثل اینکه نقشش تو توهمشون هم پاک شد ،البته میخواستند ورزشگاه را با همه مجموعه هاش وزمیناش رو هاپولی کنند که خدا رحم کرد نشد.
  • شاهین IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    2 3
    رفت که رفت زیاد تحویلش گرفتن پرو شده . پرسپولیسی بودن لیاقت میخواد ، که این نداشت