دیپلمات کشورمان که در جریان انتخابات ریاست جمهوری به‌عنوان یکی از مشاوران در ستاد انتخاباتی پزشکیان حضور داشت، گفت: برای بنده اولویت ادامه روال قبلی فعالیت‌های علمی و آموزشی در دانشگاه تهران و همچنین پیگیری امور پژوهشی در موسسه ایراس است.

مهدی سنایی

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی سنایی سفیر پیشین ایران در روسیه در این ارتباط در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«توفیق داشتم در چارچوب ارائه مشاوره و حضور در چند برنامه تلوزیونی آقای دکتر پزشکیان را تا روز انتخابات همراهی کنم. همچنین برخی مشورت ها و مشارکت در تهیه مطالب در جمع دوستان کمیته سیاست خارجی ستاد که تا هفته پیش در جریان بود، اکنون پایان یافته است.

خداوند سبحان را شاکرم که توفیق عطا کرد در مسیر انتخابات، چون قطره ای به دریای اراده و امید ایرانیان برای ساختن آینده بپیوندم. باشد که رئیس جمهور محترم با صدق و دلسوزی خود در مسیر خدمت به مردم مشمول توفیقات الهی باشد. برای بنده اولویت ادامه روال قبلی فعالیت‌های علمی و آموزشی در دانشگاه تهران و همچنین پیگیری امور پژوهشی در موسسه ایراس است.

در برابر همه آنانی که سخن یا حضور بنده سبب مشارکتشان در انتخابات شد، سر تعظیم فرود می‌آورم و همنشینی با اعضای ارزشمند کمیته سیاست خارجی ستاد را به ریاست برادر ارجمند آقای دکتر ظریف طی نزدیک به یک ماه ارج می‌گذارم.»

بر اساس این گزارش در برخی از گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای بعضا نام مهدی سنایی نیز به عنوان یکی از کاندیداهای احتمالی سکانداری وزارت امور خارجه در دولت چهاردهم مطرح بود.

کد خبر 871525
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha