معاون هماهنگی و امور مناطق در نشست بررسی روند پروژه‌های من شهردارم از اتمام بیش از ۱۰۸۸ پروژه در مرداد ماه ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد، این در حالی است که در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۰۸۸ پروژه در مناطق ۲۲ گانه با انتخاب شهروندان اتمام یافته بود.

نشست

به گزارش همشهری آنلاین، نشست بررسی پروژه های من شهردارم سال ۱۴۰۳با حضور عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق، سید محمد فیاض مدیر کل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق و شهرداران مناطق ۱۵، ۱۰، ۷، ۱ به میزبانی معاونت هماهنگی و امور مناطق برگزار شد.

معاون هماهنگی و امور مناطق گفت: با توجه به دومین سال اجرای پروژه های من شهردارم در مناطق ۲۲ گانه که به انتخاب شهروندان در شهر تهران در حال اجرا است، ارتقاء وضعیت کمی و کیفی اجرای این پروژ ها در مناطق از اموری است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین چشاندن طعم خدمت به مردم را در سریع ترین زمان ممکن بر طبق برنامه ریزی و زمان بندی صورت گرفته در مناطق خواستار شد و در ادامه بر آغاز همه پروژه های من شهردارم در مناطق ۲۲ گانه تا قبل از شهریور ماه ۱۴۰۳ تأکید کرد.

معاون هماهنگی و امور مناطق در خاتمه لزوم توجه به موارد کیفی در انجام فعالیت های روزانه بخش های مختلف در مجموعه شهرداری تهران امری ضروری دانست و گفت: پیشبرد یک رویکرد تشویقی با پیمانکارانی که به لحاظ کیفی و با برنامه ریزی و زمان بندی پیش بینی شده امور محوله را محقق می کنند از جمله مواردی است که مجموعه مدیریت شهری را در ارتقاء وضعیت کیفی تحقق پروژه ها در سطح شهر یاری می رساند.

شایان ذکر است شهرداران مناطق ۱۵، ۱۰، ۷، ۱ ضمن حضور در این نشست و بررسی وضعیت پروژه های من شهردارم که به انتخاب شهروندان تهرانی در سال ۱۴۰۳ به تفکیک هر منطقه انتخاب شده بود، چالش ها و پیشنهادات خود را جهت تحقق حداکثری این پروژه ها مطرح کردند.

کد خبر 871574
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha