تیم میلان با آمدن فونسکا تهاجمی شده و خریدهای زلاتان ایبراهیموویچ برای روسونری بسیار تعیین‌کننده است.

فونسکا

به گزارش همشهری‌آنلاین، دوران پیولی در میلان به سر آمده بود. او که روسونری را قهرمان سری‌آ کرده بود، این اواخر در باشگاه و بین هواداران طرفداری نداشت. البته پائولو فونسکا کسی نیست که هواداران برایش خیلی صبر کنند. مربی پرتغالی- موزامبیکی سابق پورتو، آاس رم و شاختار، ۲فصل گذشته را در تیم لیل فرانسه سپری کرد. او یک مربی با افکار تهاجمی است و برای همین مذاکراتی که سال۲۰۲۱با تاتنهام داشت، به بن‌بست خورد چون آنها در آن مقطع دنبال یک سرمربی با افکار تدافعی‌تر می‌گشتند. سبک فونسکا بازی مالکانه و تهاجمی است با اصرار بر خلق موقعیت‌های گل زیاد در هر بازی، درست برعکس سبک پیولی. فوتبال او را با ساری و گواردیولا مقایسه می‌کنند. البته فونسکا روی نقل‌وانتقالات میلان دخالت مستقیم ندارد و این وظیفه به‌عهده زلاتان ایبراهیموویچ گذاشته شده است.

- تا اینجا زلاتان توانسته فقط یک بازیکن جذب کند. میلان آلوارو موراتا را با ۱۲میلیون یورو از اتلتیکومادرید خریده تا جای پیرو را در خط حمله پر کند. چند بازیکن هم از قرارداد قرضی خود برگشته‌اند؛ ساله‌ماکرز از بولونیا، مارکو پلگرینو از سالرنتینا و چاکا ترائوره از پالرمو.

- از محل خروج بازیکنان هم چیزی دست باشگاه را نگرفته؛ شیمیچ در ازای ۳میلیون یورو به اندرلخت رفته، ژیرو با اتمام قراردادش به‌طور رایگان به لس‌آنجلس اف‌سی پیوسته و دنیل مالدینی، فرزند پائولو مالدینی کبیر به‌طور آزاد به مونتزا منتقل شده است. سیمون کیائر بدون تیم است و اوریگی و فودو بالو به میلان بوتورو فرستاده شده‌اند.

- رفتن شارل دکتلار با ۲۲میلیون یورو به آتالانتا و راده کرونیچ با ۳.۵میلیون یورو به فنرباغچه قطعی شده. باشگاه الکس خیمنس را هم با ۵‌میلیون یورو از تیم دوم رئال‌مادرید خرید.

کد خبر 871674
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha