فشار تمرینات بدنسازی پیش فصل پرسپولیس باعث شده تا باشگاه هم نسبت به عملکرد هفته‌های ابتدایی این تیم نگاهی متفاوت داشته باشد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، تمرینات پیش فصل تیم فوتبال پرسپولیس در حالی در کشور ترکیه ادامه دارد که در فاصله ۱۰ روز مانده تا آغاز رقابت‌های لیگ برتر همچنان به بدنسازی مشغول هستند. همین موضوع باعث شده تا فشار زیادی روی بازیکنان این تیم باشد تا کار به واکنش باشگاه هم روبرو شود.

سایت باشگاه پرسپولیس با انتشار مطلبی تحت عنوان «ادریس دست بردار نیست» در خصوص فشار بالای تمرینات بدنسازی این تیم عنوان کرد: «ادریس مشخصاً مورد اعتماد کامل خوان کارلوس گاریدو است. اگر نگاه پرسپولیس فقط به لیگ برتر بود شاید فشار تمرینات زودتر از این کم می‌شد ولی این تمرینات نشان می‌دهد که کادر فنی متوجه لیگ نخبگان آسیا و فشار بالای مسابقات این فصل است.
برای دیدن پرسپولیس این فصل شاید به قول مربیان باید تا زمانی که بدن‌های بازیکنان از فشار دوره آماده سازی رها شود صبر کرد. در چنین شرایطی به طور قطع یکی از مهمترین ابزارهای اعمال قدرت پرسپولیس، حمایت هواداران از اعضای تیم به ویژه در هفته‌های ابتدایی لیگ است که شاید بدن‌ها کمی هم سنگین باشد ولی با حمایت همه جانبه، باید منتظر یک پرسپولیس مهیج باشیم. تا چند روز دیگر هم باشگاه پرونده نقل و انتقالات را خواهد بست و آن زمان تازه مشکل گاریدو برای انتخاب یک ترکیب یازده نفره از این همه بازیکن با انگیزه، آماده و مدعی آغاز خواهد شد».

آنچه به نظر می‌رسد پرسپولیس در اوج فشار تمرینات بدنسازی و تاکتیکی قرار دارد و باشگاه از حالا تصمیم گرفته راه فراری را برای خروج تیم از فشار هواداران برای هرگونه نتیجه در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر ایجاد کند.

تیمی که بازی‌های مهمی را در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر مقابل ذوب آهن اصفهان، تراکتور تبریز و فولاد خوزستان برگزار خواهد کرد.

کد خبر 871914
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محفوظ IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    0 0
    بنظر من سمیعی بدرد مدیریت استقلال نمیخوره یک مدیر عامل کار بلد باید سکان تیم را در دست بگیره چون سمیعی بخاطر حفظ بقا در مدیریت تابع محض نکو نام خرافاتی و ناشی و کم تجربه هست
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    0 0
    باید بازیکنان بدانند در حد لیگ قهرمانان اروپا باید باشند وبا شادابی وهمت وتلاش بدنهای خود را برای کوران مسابقات آماده کنند