سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹
۱ نفر

«توماس چکان» قهرمان ایتالیایی شنای المپیک۲۰۲۴ که تاکنون موفق به کسب ۲مدال شده و بعد از مسابقاتش حسابی در شبکه‌های اجتماعی محبوب شده و طرفدار پیدا کرده، با یک حرکت اعتراضی باعث آبروریزی کشور فرانسه شد.

خوابیدن قهرمان المپیک در پارک

به گزارش همشهری آنلاین، این ورزشکار که از گرمای شدید اتاقش ناراضی بود و این را علنی اعلام کرده بود، به روش خودش مشکل را حل کرد و در اعتراض به شرایط نامساعد محل اقامتش، شب را در پارک داخل دهکده ورزشکاران خوابید.

او گفته: «خوابیدن در شب و بعدازظهر در محل اقامت ورزشکاران بسیار سخت است و این شرایط امسال نتوانسته رضایت ورزشکاران را جلب کند. در دهکده المپیک تهویه مطبوع وجود ندارد، هوا گرم و غذا بد است. بسیاری از ورزشکاران به همین دلیل جابه‌جا می‌شوند؛ این نه بهانه است و نه عذر، بلکه واقعیتی است که شاید همه از آن آگاه نباشند.» او اضافه کرده: «معمولاً وقتی در خانه هستم، همیشه بعدازظهرها می‌خوابم. اینجا واقعاً با گرما و سر و صدا مشکل دارم.»

حسین علی‌رضا، قایقران عربستان سعودی، چکان را در حال چرت زدن روی حوله‌ای در پارک مشاهده و تصویری از این صحنه عجیب در اینستاگرام منتشر کرده است. هنوز مشخص نیست که این تصویر قبل یا بعد از حذف چکون و تیم ایتالیا از مسابقات مقدماتی ۱۰۰×۴متر مردان گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 872136

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha