دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۱
۰ نفر

جنبش مقاومت اسلامی حماس از ملت همیشه در صحنه فلسطین و تمامی کشورها، دولت‌ها، هیأت‌ها و شخصیت‌های عربی و اسلامی و بین‌المللی که شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش و «وسیم ابوشعبان» محافظ وی را تسلیت گفتند، تقدیر و تشکر کرد.

اسماعیل هنیه

به گزارش همشهری آنلاین،‌ حماس با صدور بیانیه ای خاطر نشان کرد که از مقامات، رهبران و روسای جمهور و پارلمان ها، وزرا، سفرا، شخصیت های برجسته و علما کشورهای مختلف، رهبران گروه های فلسطینی، هیأت های سیاسی، حزبی، دینی و مردمی که با حضور شخصی در مجلس ترحیم برگزار شده در دوحه یا صدور بیانیه، ارسال نامه های رسمی، تماس تلفنی و یا از طریق شبکه های اجتماعی دیگر، شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش را تبریک و تسلیت گفتند، از صمیم قلب تشکر و قدردانی می کنیم.

این جنبش همچنین مراتب تشکر و قدردانی خود از رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران ابراز کرد. در ادامه این بیانیه از موضع کشور دوست و برادر قطر؛ به ویژه امیر قطر، پدر وی، دولت و ملت اصیل این کشور به خاطر استقبال از پیکر شهید فلسطین و امت و دفن وی در خاک مقدس این کشور که میزبان شخصیتی بزرگ و یکی از رهبران برجسته فلسطین، قدس و مسجد مبارک الاقصی شد، قدردانی شده است.

در ادامه این بیانیه از موضع کشور دوست و برادر قطر؛ به ویژه امیر قطر، پدر وی، دولت و ملت اصیل این کشور به خاطر استقبال از پیکر شهید فلسطین و امت و دفن وی در خاک مقدس این کشور که میزبان شخصیتی بزرگ و یکی از رهبران برجسته فلسطین، قدس و مسجد مبارک الاقصی شد، قدردانی شده است.

حماس همچنین از رئیس جمهور، دولت، پارلمان و ملت ترکیه که از همان لحظات نخست طی تماس تلفنی این حادثه را تسلیت گفتند و با بزرگترین هیأت رسمی، پارلمانی و مردمی در مراسم تشییع پیکر شهید و محافظش شرکت کردند، تشکر کرد.

کد خبر 872144
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    4 1
    کشورهای وهابی درخواست خویشتنداری نکنند که خودشان در ترورهای رژیم منحوس تل آویو شریک جرمند .
  • سیدصدرا موسوی IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    2 0
    بجای اینکه این خبر خبر دوقبض برق در یک ماه فرستادن درج کنید چرا این کاروکردن و دوم الان بعضی قیمت ها رو افزایش دادن شیرکم چرب ماهشام 30 هزارتومان بود الان شده جدید 34 هزارتومان چرا همه دنبال غزه هستند ولی از داخل غافل ...
  • علی IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    0 0
    پرونده اسرائیل ورژیم آدمکش وضعیف کش وکودک کش صهیونیست بسته نمیشه مگه با اراده کشورهای مسلمان و حتی مذهبهایه دیگه ترکیه عراق سوریه یمن فلسطین قطر کویت امارات و... وباید خجالت بکشن از اینکه یمن با این وضع اقتصادی وقحطی به فلسطین کمک میکنن اما کشورهایی هستن که بخاطره تنها روابط سیاسی عمدا کوتاه میان نوشدارو پس از مرگ سهراب میشن نمونش قطر ترکیه و...
  • سالار IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    2 0
    آمریکا اگر نگران وخامت اوضاع در خاورمیانه بود اقدام آتش بس شورای امنیت را خنثی یا وتو نمی‌کرد آمریکا مجوز ترور اسماعیل هنیه را داده بعد التماس خویشتنداری می‌کنه بیچاره دولتهای خائن عربی.