باشگاه پرسپولیس مجبور به انتشار بیانیه ای در خصوص بازی تدارکاتی خود با یک یم ترکیه ای شد.

آل کثیر

به گزارش همشهری آنلاین در شرایطی که ساعتی بعد از برگزاری بازی دوستانه امروز پرسپولیس که به گفته این باشگاه با بیکوز اسپور ترکیه انجام شده بود، این باشگاه ترک تبار حضور در دیدار تدارکاتی را تکذیب کرد، پرسپولیس هم به این موضوع واکنش نشان داد.

باشگاه پرسپولیس که تمام پست‌های خود را ویرایش کرده و نام جی کی آکادمی را به جای بیکوز اسپور قرار داده، در بیانیه مدعی شده که مسئول برگزاری اردو به این باشگاه اطمینان داده که آنها با بیکوز اسپور بازی خواهند کرد اما حالا پاسخگوی این موضوع نیست!

البته این ادعای پرسپولیس در شرایطی است که حتی پشت پیراهن این تیم نیز نام آنها درج شده و حتی رنگ لباس این تیم نیز با بیکوز اسپور متفاوت بود.

اطلاعیه پرسپولیس را بخوانید:

در رابطه با خبر منتشر شده پیرامون حریف تدارکاتی پرسپولیس، به اطلاع رسانه‌ها و هواداران عزیز می‌رساند که هماهنگ کننده کمپ تمرینی پرسپولیس در ترکیه، مسئول برگزاری بازی‌های تدارکاتی بوده و بر اساس اطلاعاتی که مسئول برگزاری کمپ به باشگاه داده بود، حریف تدارکاتی روز دوشنبه پرسپولیس تیمی به نام بیکوز اسپور بود که به تازگی به لیگ دسته دو ترکیه صعود کرده اما متاسفانه این فرد هیچ توضیحی بابت این ناهماهنگی به باشگاه نداده است.

طبق توافقات انجام شده با باشگاه قرار بوده بازی‌های تدارکاتی پرسپولیس در این اردو، از بین تیم‌های گل‌گهر ایران، پندیک اسپور، عمرانیه اسپور، زکریا اسپور (ترکیه)، الاخدود و الخلود (عربستان) و الاهلی بحرین باشد اما ناهماهنگی از سوی مسئول برگزاری اردو و عدم اطلاع راجع به تغییر تیم حریف سبب به وجود آمدن این اشتباه شده است. حریف تدارکاتی پرسپولیس تیم جی‌کی آکادمی بوده که پیش از این با یکی از تیم‌های ایرانی نیز دیدار دوستانه برگزار کرده بود.


از اشتباه پیش آمده متاسفیم و حق قانونی باشگاه در این زمینه را به جدیت پیگیری می‌کنیم.

کد خبر 872187

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    4 3
    حالا کدامیک از واسطه ها یا عوامل تصمیم گیر راضی نشده و زده زیر میز الله و اعلم . فساد غوغا می کند
  • 666666 IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    7 5
    شجاعت و راستگویی مرام پرسپولیس بزرگ است استق لالی های حقیر شجاعت گفتاری و عمل را از تیم های بزرگ یاد بگیرند . زنده باد ارتش سرخ آسیا
  • شهروز IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    8 5
    ماست مالی نکنید، خجالت بکشید
    • 666666 IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      4 3
      شما کیسه ات رو بکش
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    9 2
    خجالت داره
  • محمد IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    2 7
    درسته که این اتفاق در شان پرسپولیس نبود و تیم به این بزرگی باید در برنامه ریزی و هماهنگی با عوامل و واسطه ها دقت میکرد ولی جای بسی خوشحالی داره که صادقانه برای هواداران اوضیح میدن و عذرخواهی میکنند. این مهم تره
  • ملیحه IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    2 1
    شد قدم نا مبارکت را جایی بذاری و شر نشه؟
    • RU ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      2 1
      کیسه کش باید سکوت کنند هر جا سخن از نفاق و وطن فروشی است نام کیسه میدرخشد.
    • 666666 IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      1 0
      ای خدا ای خدا ... برو دوغ ات رو بنوش