توافقنامه سه‌جانبه برای یحیی و باشگاه سوچی فرستاده شده و حالا مدیران باشگاه پرسپولیس در انتظار امضای نهایی باشگاه سوچی روسیه هستند.

عطیه الله

به گزارش همشهری آنۀاین باشگاه پرسپولیس در راستای تقویت خود بعد از جدایی عبدالکریم حسن، با توجه به درخواست و پیشنهاد کارلوس گاریدو، به سراغ یحیی عطیه‌الله رفت.
مدافع مراکشی قابل اعتنایی که از حیث کیفیت خیلی زود توانست در فضای مجازی نیز نظر مثبت هواداران این تیم را به خود جلب کند. با این حال مشکلات زیادی که در مسیر مذاکره با این بازیکن به وجود آمد، باعث شد تا جذب او چندین روز به طول بینجامد. روز گذشته بالاخره پرسپولیس توانست با بازیکن و باشگاه سوچی روسیه به سختی به توافق برسد تا یحیی عطیه‌الله به نزدیک‌ترین فاصله تا اردوگاه سرخ برسد. فاصله عطیه‌الله و پرسپولیس حالا فقط یک نفس است و یک امضا تا قرارداد رسمی.
باشگاه پرسپولیس و سوچی برای انتقال قرضی این بازیکن به توافق رسیدند و یحیی با قراردادی قرضی همراه با بند خرید راهی پرسپولیس خواهد شد. توافقنامه سه‌جانبه برای بازیکن و باشگاه سوچی فرستاده شده و حالا مدیران باشگاه پرسپولیس در انتظار امضای نهایی باشگاه سوچی روسیه هستند.
البته که مهم‌ترین مشکل پرسپولیسی‌ها در راه جذب یحیی عطیه‌الله، مشکل واسطه ایرانی او بود که در نهایت با به اتمام رسیدن مدت اعتبار مندیت این واسطه ایرانی، باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکن بدون واسطه دست به کار شد. البته واسطه ایرانی هم بیکار ننشست و این روزها مشغول ارسال ایمیل‌های متعدد به طرف روسی است تا این بازیکن را از انتقال به پرسپولیس منصرف کند و همین موضوع ناراحتی پرسپولیس را از واسطه ایرانی که در لیست سیاه این باشگاه است دوچندان کرده است.

کد خبر 872190

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha