فرمانده انتطامی تهران بزرگ از دستگیری ۲۳۱ سارق و مالخر در ۷۲ ساعته گذشته خبر داد.

دستگیری عاملان شهادت در سیستان

به گزارش همشهری آنلاین ، سردار عباسعلی محمدیان در طرح دستگیری سارقان و کشف اموال مسروقه که پیش از ظهر امروز در پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد؛ گفت: آنچه امروز شما شاهدش بودید، حاصل زحمات میدانی ۷۲ ساعت گذشته همکاران من در پلیس آگاهی تهران بزرگ بود اما پشت این ۷۲ ساعت، ساعت‌ها و روزها کار پلیسی و اطلاعاتی همکاران ما بود.

وی افزود: امروز ۲۳۱ سارق و مالخر دستگیر شده و تحویل قانون شده‌اند که این افراد در قالب ۵۱ باند سرقت، جعل، مالخری اقدام به سرقت می‌کردند که از این افراد تلفن همراه، خودرو، موتوسیکلت و غیره کشف شد.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد از خرید اموال مشکوک به سرقتی، دست دوم و تحت عنوان استوک ،خودروهای اوراقی و بازرهای مرزی خودداری کنند.

محمدیان گفت: اگر سارق مالخر نداشته باشد و اگر مالخر خریداری نداشته باشد چرخه سرقت متوقف می‌شود و ما به همین دلیل برخورد با این افراد صورت می‌گیرد.

وی افزود: من به سارقان هشدار می‌دهم که ما اشراف خوبی روی جرم و مجرمان داریم و از تجهیزات پیشرفته استفاده می‌کنیم و حتی زاغ زنان را شناسایی می‌کنیم.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد : بخشی از مردم احساس می کنند اگر گاو صندوق خریده و آن را در حانه نصب کنند، امنیت را خریده‌اند؛ در حالیکه کمک به سارق کرده‌اند همه اموال مهم خود مانند طلا و مدارک را بک جا جمع کرده‌اند.

محمدیان گفت: خرید گاوصندوق شرایط دارد. اگر گاوصندوق درخانه باشد باید در دیوار جاساز شده باشد یا به اسکلت ساختمان جوش داده باشد و اصلا در دید و در دسترس نباید باشد. سارقان می‌توانند یا گاوصندوق را بدزدند یا در آن را بشکنند.

وی افزود: ما ۲۰ ایستگاه رصد فضای مجازی داریم که تمام آگهی های مجازی را بررسی می کنند که در صورت مشکوک بودن انها را بررسی می‌کنند و قطعا با افراد متخلف برخورد می‌شود.

کد خبر 872259
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha