سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
۰ نفر

به‌نظر می‌رسد جدایی حسین‌نژاد هم از سپاهان قطعی شده و همین مسئله اعتراض هوداران را به همراه داشته است

سپاهان

محمدجواد حسین‌نژاد، هافبک ۲۱ساله باشگاه سپاهان که از آکادمی این باشگاه به تیم بزرگسالان راه پیدا کرده بود، به‌نظر می‌رسد پس از حرف‌وحدیث‌های فراوان، جدایی‌اش از این تیم قطعی شده تا چالش جدیدی را با رفتن به فوتبال اروپا آغاز کند. او فصل گذشته توانست نظر ژوزه مورایس برای بازی در ترکیب اصلی سپاهان را جلب کند و با درخشش در این تیم با نظر قلعه‌نویی برای چند اردو به تیم ملی هم دعوت شود. حالا حسین‌نژاد تنها پس از یک‌فصل بازی در لیگ برتر، لژیونر شده و قصد دارد برای ادامه فوتبالش راهی لیگ روسیه شود؛ لیگی که محمد قربانی بازیکن فصل پیش سپاهان و همچنین سعید سحرخیزان مهاجم فصل قبل گل‌گهر در آن توپ می‌زنند.
چند هفته پیش بحث حضور حسین‌نژاد در تیم ستاره سرخ بلگراد و لیگ صربستان مطرح بود ولی روز گذشته خبر رسید او لیگ روسیه را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرده است. دیروز ایوان کارپوف، خبرنگار مطرح روسیه‌ای اعلام کرد حسین‌نژاد با تیم دینامو ماخاچ‌قلعه روسیه به توافق رسیده و قرارداد ۳ساله (یک‌سال امکان تمدید) این بازیکن و باشگاه روس، ظرف روزهای آینده به‌صورت رسمی امضا خواهد شد. براساس اخبار رسیده حسین‌نژاد امروز ایران را ترک می‌کند تا بعد از حضور در تست‌های پزشکی، قراردادش را با تیم جدیدش امضا کند. این باشگاه که به منطقه داغستان تعلق دارد، با کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ یک در فصل قبل، به‌تازگی به لیگ حرفه‌ای روسیه صعود کرده است. این تیم در فصل جدید لیگ روسیه و در پایان هفته سوم، ۲تساوی و یک شکست به‌دست آورده و در جدول ۱۶‌تیمی، روی پله سیزدهم ایستاده است.
جدایی حسین‌نژاد آن‌هم درحالی‌که باشگاه سپاهان نفراتی چون شهریار مغانلو، فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان، امید نورافکن و میلاد زکی‌پور را از دست داده، با خشم و ناراحتی برخی ‌هواداران سپاهان روبه‌رو شده است. آنها در صفحات مجازی نسبت به جدایی این بازیکن علیه باشگاه موضع گرفته‌اند. البته باشگاه سپاهان بابت این انتقال مبلغ یک‌میلیون و ۲۰۰هزار یورو از تیم روسیه‌ای دریافت می‌کند و شاید بتواند با خرید ستاره‌های جدید، با قدرت بیشتری فصل جدید را شروع کند.

کد خبر 872273

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha