یکی از کارشناسان فوتبال امارات از خرید سردار آزمون توسط باشگاه شباب الاهلی انتقاد کرد.

سردار آزمون

به گزارش همشهری آنلاین، تیم‌های فوتبال سپاهان و شباب الاهلی امارات باید روز سه شنبه ۱۶ مرداد در ورزشگاه نقش جهان اصفهان و در اولین بازی مرحله پلی آف لیگ نخبگان آسیا رو در روی هم قرار بگیرند.

شباب الاهلی در نقل و انتقالات تابستانی با سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران که فصل گذشته به صورت قرضی در تیم رم ایتالیا بازی می‌کرد، قرارداد امضا کرد و این بازیکن راهی امارات شد. خرید آزمون هزینه زیادی را برای باشگاه شباب الاهلی به همراه داشت و مدیران اماراتی امیدوارند تا لژیونر فوتبال کشورمان بتواند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

سردار آزمون پس از جدایی از تیم زنیت سن پترزبورگ، راهی بایرلورکوزن آلمان شد و یک نیم فصل ناامید کننده را در این تیم گذراند و پس از آن به رم ایتالیا پیوست و همیشه به عنوان یار تعویضی به کار گرفته شد. با اینکه آزمون عملکرد قابل قبولی را از خود در رم به نمایش گذاشت اما مدیران این باشگاه حاضر نشدند تا او را به صورت دائمی از باشگاه بایرلورکوزن خریداری کنند و با بازگشت سردار به اردوی این تیم آلمانی او از سوی «ژابی آلونسو» سرمربی بایرلورکوزن به دلیل بی انضباطی از تمرینات گروهی کنار گذاشته شد و پس از آن تصمیم گرفت که راهی شباب الاهلی شود.

«عادل العامری» کارشناس فوتبال امارات در یکی از برنامه‌های تلویزیونی با انتقاد از خرید آزمون توسط باشگاه شباب الاهلی گفت: با احترام به سردار آزمون و عملکرد گذشته اش، اما این بازیکن در دو فصل اخیر نتوانسته انتظارات را برآورده سازد و آمار ضعیفی را از خود به جای گذاشته است.

لازم به ذکر است که آزمون و یارانش باید فردا سه شنبه ۱۶ مرداد در مرحله پلی آف لیگ نخبگان آسیا رو در روی سپاهان قرار گیرند و این بازی نخستین بازی رسمی آزمون با پیراهن تیم اماراتی خواهد بود.

کد خبر 871916
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha