پاییز سال گذشته به‌دنبال کشف جسد مردی معتاد در زیر پلی در جنوب‌غربی تهران، تیم جنایی راهی محل حادثه شدند و پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد قربانی بر اثر خفگی جانش را از دست داده است.

قتل پلیس آگاهی قاتل

به گزارش همشهری آنلاین،‌ در بازرسی از جیب‌های مقتول، مدرک شناسایی که هویت او را نشان دهد به دست نیامد و به دستور مقام قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای یافتن ردی از خانواده‌اش و شناسایی هویت او ادامه پیدا کرد.

مدتی بعد مرد میانسالی با مراجعه به پلیس آگاهی ناپدید شدن پسرش را خبر داد و گفت: پسرم فرید اعتیاد به مواد مخدر داشت و چند وقتی بود که ما را ترک کرده بود. او هرچند هفته یک‌بار به سراغ‌مان می‌آمد و به همین دلیل ناپدید شدنش برای‌مان خیلی عجیب نبود. بعد از مدتی که از پسرم خبری نشد، نگرانش شدیم و احتمال دادیم که شاید برایش اتفاقی افتاده باشد.

با شکایت مرد میانسال، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به سراغ پرونده‌های اجساد مجهول‌الهویه‌ای رفتند و عکس فردی که با فرید شباهت داشت را به مرد میانسال نشان دادند و هویت جسد کشف شده شناسایی شد.

در گام دیگر از تحقیقات مأموران دریافتند که مقتول با مرد موادفروش درگیری داشته است. به این ترتیب مرد موادفروش بازداشت شد و در تحقیقات به قتل اعتراف کرد و در تشریح ماجرا گفت: سر پول مواد مخدر با فرید به مشکل خوردم و سر همین مسأله دعوا کردیم و از روی عصبانیت گردنش را فشار دادم. وقتی به خودم آمدم دیدم او نفس نمی‌کشد و از ترسم فرار کردم.

با اعتراف عامل جنایت و پس از بازسازی صحنه قتل، در حالی که تحقیقات در این خصوص تکمیل شده بود کارآگاهان جنایی با سه پرونده مشابه مواجه شدند که ۳ مرد معتاد با همین شیوه به قتل رسیده بودند و پرونده آن‌ها در میان اجساد مجهول‌الهویه قرار گرفته بود. از این‌رو بازپرس امیرحسین علیمردان دستور تحقیقات بیشتر را صادر کرد تا مشخص شود که در پرونده ۳ قتل دیگر، مرد موادفروش چه نقشی داشته است.

کد خبر 872293
منبع: ایران

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha