مجموع نظرات: ۱
چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
۰ نفر

مجری خط ۶ مترو از بهره‌برداری از ۴ ایستگاه جدید مترو در این خط تا پایان امسال خبر داد.

مترو

به گزارش همشهری آنلاین، فتحعلی پور صبح امروز در حاشیه بازدید اعضای شورایعالی استان‌ها از روند توسعه خط ۶ مترو با بیان اینکه ۳۲ کیلومتر از طول خط شش با ۲۳ ایستگاه افتتاح شده است گفت: البته بهره برداری از ایستگاه نجات الهی، ۱۷ شهریور، خراسان و سرباز در این خط باقی مانده است که تا پایان سال براساس برنامه‌ریزی های انجام شده انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه ما در این دوره مدیریت شهری جمعا ۱۱ ایستگاه از این خط را افتتاح کردیم، افزود: براساس برنامه ریزی در سالجاری تکمیل ایستگاه های باقی مانده را در دستور کار قرار دادیم و برهمین اساس پیشرفت فیزیکی ایستگاه نجات الهی حدود ۶۵ درصد، سرباز ۵۸ درصد، خراسان حدود ۶۲ درصد و ایستگاه ۱۷ سهریور حدود ۳۷ درصد است.

مجری خط ۶ متروی تهران در مورد وضعیت بودجه توسعه این خط نیز گفت: بودجه ۵۲۲۰ میلیارد است که حدود سه همت اوراق مشارکت داریم اما در حوزه ثبت سفارش حتما باید مسائل مالی حل شود که نیازمند کمک و همراهی هستیم.

وی در مورد توسعه جنوبی خط ۶ با تاکید بر اینکه در توسعه جنوبی خط ۶ نیز تا تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست، تا ایستگاه چشمه‌علی و ابن بابویه به‌عنوان ایستگاه عبوری افتتاح شده و ایستگاه میدان حرم نیز مسافرگیری کند، گفت: امید است که این ایستگاه‌ها نیز امسال وارد مدار بهره برداری شوند.

کد خبر 872521
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    0 0
    کرج مترو شهری ندارد. سال 1380 کلنگ زنی شده ولی