مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی در این استان، در خصوص گرمازدگی افراد طی روزهای انتهای هفته هشدار داد.

گرمای هوا

همشهری آنلاین: حامد یزدی مهر روز چهارشنبه با اشاره به هشدار اعلام شده از سوی سازمان هواشناسی گفت: برابر پیش‌بینی سازمان هواشناسی و هشدار سطح زرد اعلام شده در روزهای آتی شاهد تداوم استقرار توده هوای گرم و افزایش نسبی دما در استان تهران خواهیم بود. طبق اعلام این سازمان به‌ویژه نیمه جنوبی و مناطق مرکزی شاهد مخاطره گرما خواهیم بود.

وی در خصوص خطر گرمازدگی به‌ویژه در گروه‌های حساس، اطفال و سالمندان هشدار داد و گفت: توصیه اکید مدیریت بحران این است که در روزهای اعلان هشدار گرما، افراد به ویژه گروه‌های حساس به هیچ عنوان از منزل خارج نشوند و در صورت ضرورت حضور در فضای باز، حتما برای محافظت پوست و چشم خود در برابر گرما و اشعه مضر خورشید از کلاه و عینک آفتابی استفاده کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص عدم نگهداری کودکان یا سالمندان در وسیله نقلیه پارک شده و خاموش نیز هشدار داد و افزود: در برخی موارد طی سال‌های گذشته شاهد این بی‌احتیاطی‌ها بوده‌ایم که ضروری است در این زمینه هشدار داده شود و افراد به این موضوع توجه لازم را داشته باشند.

کد خبر 872582
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha