مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
۰ نفر

عضو کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران گفت: امید است ایستگاه‌های ناتمام میدان خراسان، حرم عبدالعظیم، سرباز و نجات‌الهی در شش ماه دوم سال به بهره برداری برسد چرا که این ایستگاه‌ها تقریبا بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

آقامیری

همشهری آنلاین: حجت السلام محمد آقامیری در حاشیه بازدید تعدادی از اعضای شورایعالی استانها از روند توسعه خط ۶ مترو با بیان اینکه بازدید امروز از توسعه جنوبی خط ۶ مترو با حضور تعدادی از اعضای شورایعالی استانها انجام شدگفت: امید است ایستگاه های ناتمام میدان خراسان، حرم عبدالعظیم، سرباز و نجات الهی در شش ماه دوم سال به بهره برداری برسد چرا که این ایستگاه بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی با بیان اینکه در این دوره مدیریت شهری همت بر اتمام نواقص خطوط یک تا ۷ و تکمیل پروژه های نیمه تمام گذاشته شد، افزود: از سال اول مدیریت شهری فعلی شاهد رونق در توسعه خطوط فعلی مترو هستیم و براساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال بهره برداری از ۴ ایستگاه باقی مانده انجام خواهد شد.

آقامیری با تاکید بر اینکه شورای شهر تهران نیز اهتمام ویژه ای بر توسعه و کمک به حمل و نقل عمومی دارد بگونه که در سالهای اخیر سهم بودجه ای حمل و نقل روند رو به رشدی داشته است، افزود: تخصیص بودجه به مترو به دلیل پیشرفت ها و حوزه های فعال خوب است و پشتوانه مالی خوبی از مترو می‌شود و شرکتهای پیمانکاری به دلیل پرداخت صورتحسابها راغب به همکاری با مترو هستند.

وی با بیان اینکه ایستگاه توسعه بخش جنوبی خط شش فعال است و پیشرفت عملیات عمرانی در آنها مناسب است، گفت: البته شورای شهر تهران نیز از مترو مطالبه می‌کند که طبق زمان بندی ایستگاه های اعلامی را تحویل دهند.

کد خبر 872611
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha