در حالیکه فدراسیون کشتی در کمترین زمان ممکن موفق به دریافت روادید علیرضا سرلک برای حضور در پاریس شده است، لغو پرواز تهران به استانبول باعث ایجاد دردسر برای این کشتی گیر شده است.

کشتی

به گزارش همشهری آنلاین، پس از آنکه استفان میچیچ آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم صربستان و دارنده مدال طلای جهان به دلیل مصدومیت زانو، حضور در المپیک پاریس را در واپسین لحظات از دست داد، اتحادیه جهانی کشتی، سهمیه این کشتی گیر را به ایران داد.

بر همین اساس نیز فدراسیون کشتی بلافاصله کارهای مربوط به دریافت روادید را در فاصله کمتر از ۳ روز تا آغاز رقابت های وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک آغاز کرد و در نهایت موفق به دریافت روادید علیرضا سرلک از سفارت فرانسه شد. پس از این اتفاق نام سرلک نیز در لیست کشتی گیران حاضر در وزن ۵۷ کیلوگرم المپیک ثبت شد تا در قرعه کشی این وزن شرکت داده شود.

اما در شرایطی که قرار بود سرلک از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه از ایران عازم استانبول شود تا در نهایت ۱۰ شب به پاریس برسد. پرواز تهران به استانبول به دلایل نامشخص با تاخیر ۴ ساعته مواجه شد تا به این ترتیب پرواز دوم از استانبول به پاریس نیز از دست برود.

با این وجود ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی به همراه سرلک عازم فرودگاه بین المللی تهران شده اند تا به هر شکل ممکن مقدمات پرواز اسماعیلی به سمت پاریس را در زودترین زمان ممکن مهیا کنند.

رقابت های وزن ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک پاریس از ساعت ۱۳ فردا پنج شنبه به وقت ایران آغاز می شود.

کد خبر 872635
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha