اپراتور همراه اول همانند سنوات گذشته اینترنت هدیه ۲۰۰ گیگابایتی را به خبرنگاران هدیه داده است اما این اینترنت هدیه، هنوز برای برخی از خبرنگاران فعال نشده است! در این مطلب به این سؤال پاسخ داده‌ایم.

هدیه خبرنگاران

به گزارش همشهری آنلاین ، در آستانه روز خبرنگار و و ۱۹ مرداد سی‌امین سالروز عرضه اولین سیمکارت در ایران، اپراتور همراه اول همانند سال‌های گذشته، بسته اینترنت ۲۰۰ گیگابایتی را به عنوان هدیه به خبرنگاران کشور تقدیم کرد.

با این حال، پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد که تا به امروز، این هدیه اینترنت برای همه خبرنگاران فعال نشده است.

بر اساس پیگیری خبرنگار تسنیم، لیست خبرنگاران واجد شرایط دریافت این هدیه توسط وزارت ارشاد به همراه اول ارائه شده و احتمالاً این لیست براساس اطلاعات موجود در سامانه "ای‌رسانه" تهیه و تدوین شده است.

همچنین برخی از خبرنگارانی که در سال‌های گذشته نیز از این هدیه بهره‌مند شده‌اند، امسال نیز بسته جدید را دریافت کرده‌اند؛ با این حال، برای برخی دیگر که هنوز حجم بسته اینترنت سال گذشته را به طور کامل مصرف نکرده‌اند، فعال‌سازی بسته جدید پس از اتمام اعتبار بسته قبلی صورت خواهد گرفت.

تعدادی از خبرنگاران نیز به دلیل ترابرد یا انتقال شماره تلفن، اینترنت هدیه ۲۰۰ گیگابایت را دریافت نخواهند کرد چرا که خلاف قوانین و مقررات است.

لیست جدیدی نیز توسط وزارت ارشاد به اپراتور همراه اول ارسال شده و خبرنگارانی که هنوز بسته اینترنت هدیه را دریافت نکرده‌اند احتمالاً تا چند روز آینده آن را دریافت خواهند کرد.

کد خبر 872679
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha