شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۳
۱ نفر

شرکت سوونوا، تولیدکننده سوئیسی محصولات نوآورانه مراقبت از شنوایی، به تازگی با معرفی سمعک‌هایی با فناوری هوش مصنوعی در زمان واقعی، دسترسی به سطح جدیدی از شنوایی به افراد مبتلا به ناشنوایی ارائه کرده است.

سمعک هوش مصنوعی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تک کرانچ، این سمعک به‌دنبال پاسخگویی به بزرگ‌ترین چالش افراد مبتلا به ناشنوایی و درک گفتار در محیط‌های پر سر و صداست. این دستگاه با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی، به‌عنوان نوعی فیلتر عمل، گفتار واضح را از نویز پس زمینه جدا و مکالمات را واضح‌تر می‌کند.

این دستگاه در هسته خود، فناوری جدید ۲تراشه سونووا و تراشه DEEPSONIC را ادغام می‌کند که ۵۳برابر بیشتر از استانداردهای صنعتی فعلی، قدرت پردازش دارد و به آن اجازه می‌دهد وضوح گفتار را به‌طور مؤثر تقویت کند. با این کار، کاربران می‌توانند از بحث‌های گروهی لذت ببرند؛ بدون اینکه دائماً سر خود را بچرخانند تا هر کلمه‌ای را درک کنند.

بیشتر بخوانید:

پلتفرم جدید Infinio همراه با سمعک راه‌اندازی شده است که توسط تراشه Phonak ERA با پاسخگویی بالا، طراحی شده است و طیف وسیعی از ویژگی‌های متناسب با نیازهای مختلف شنوایی را ارائه می‌دهد. تلاش سونووا برای ادغام هوش مصنوعی در زمان واقعی که قرار است در اواخر ‌ماه جاری راه‌اندازی شود، معیاری جدید در صنعت و فرصت تازه ای برای سایر فناوری‌ها در مسیر نوآوری‌های بهتر ایجاد کرده است.

کد خبر 872921

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha