تنها 43 درصد از ساکنان سرزمین‌های اشغالی با تجاوز زندانیان فلسطینی در اسارت مخالفت کرده‌اند.

اسرائيل

گروه دیپلماتیک - همشهری آنلاین: یک هفته پس از انتشار فیلم تجاوز جنسی نظامیان صهیونیستی به اسرای فلسطینی، شبکه تلویزیونی ۱۲اسرائیل (رژیم صهیونیستی) که پیشتر با انتشار فیلمی بر این ادعا صحه گذاشته بود با انتشار یک نظرسنجی سوال‌برانگیز اعلام کرد که 47 درصد از ساکنان اراضی اشغالی از تجاوز صهیونیست‎ها به اسرای فلسطینی حمایت می‌کنند.

در این نظرسنجی تنها 43 درصد گزینه «خیر» را در پاسخ به این پرسش که آیا با تجاوز یک سرباز اسرائیلی به یک فلسطینی موافق هستید، را انتخاب کرده‌اند.

در پی واکنش‌های گسترده جهانی به فیلمی که اخیرا منتشر شده، نهادهای اسرائیلی برای جلوگیری از ورود سازمان‌های بین‎المللی به این موضوع دست به کار شدند. منابع خبری عبری‎زبان گزارش داده‌اند که انجمن حقوق مدنی دادخواستی را در رابطه با بازداشتگاه «سده تمان» به دیوان عالی ارائه کرده و خواستار بسته شدن این زندان به‌دلیل عدم انطباق با استانداردهای حقوق بشر شده است.

واکنش‌ها به این فیلم تا آنجا پیش رفت که دولت انگلیس که از حامیان تمام قد صهیونیست‌ها در نسل‌کشی به شمار می‌رود از تل‌آویو به دلیل اجازه ندادن به نیروهای صلیب سرخ برای ورود به این شکنجه‌گاه انتقاد کرده و تهدید کرد که ارسال سلاح به تل‌آویو را تعلیق می‌کند.

در فایل منتشر شده صحنه‎های مربوط به تجاوز و شکنجه یک اسیر فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست که دیده می‎شود که به خاطر اطلاع از وجود دوربین‎های مدار بسته در این محل، سعی کرده‎اند چهره ‌هایشان دیده نشود.

به‎گفته منتقدان، تکرار این جنایات نتیجه برخورد سهل‌انگارانه و محاکمه صوری عاملان این جنایات از سوی مراجع صهیونیستی است که متهمان پرونده قبلی در همین زندان را به صورت صوری محاکمه و از برخورد قاطعانه با عوامل جنایت خودداری کرده بودند.

جنایات صهیونیست‌ها در حالی است که جمعیت اسرای فلسطینی در زندان‎های این رژیم به 10هزار نفر نزدیک شده و در جریان موج بی‎وقفه بازداشت فلسطینیان، اسرا در معرض ضرب‌وشتم و تجاوز قرار می‌گیرند. به‎گفته منابع فلسطینی

  • شمار اسرای فلسطینی دربند تا آغاز ماه اوت (10 روز پیش) به 9900 نفر رسیده است.
  • 3432 فلسطینی در بازداشت اداری است و دستکم 250کودک و 86زن در میان آنها دیده می‌شود.
  • صهیونیست‌ها 1584 فلسطینی را در نوار غزه بازداشت کرده‌اند.
  • اتهام فلسطینیان بازداشت شده در نوار غزه «مبارزان غیرقانونی» است.
کد خبر 873032

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    0 0
    ... فقط در ایران اگر یک نفر به دلیل ایجاد هرج و مرج و بی قانونی ، محاکمه بشه ، نعره حقوق بشرشون گوش عالم رو پاره میکنه ... ننگ بر شما شیاطین