سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در خصوص عرضه بلیت‌های اربعین توضیحاتی ارائه داد.

هواپیما

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسام قربانعلی در خصوص عرضه بلیت‌های اربعین گفت: قیمت بلیت رفت و برگشت برای زائران اربعین حسینی از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تا فرودگاه بین المللی نجف ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تلاش شد تا حداقل قیمت را در نظر بگیریم و بخش عمده‌ای از این هزینه به فرودگاه بین‌المللی نجف ارائه می‌شود.

قربانعلی به خریداران بلیت‌های پروازهای اربعین توصیه کرد: برای خرید بلیت پروازهای ایران ایر در مسیر تهران به نجف و برعکس فقط به سایت‌های www.iranair.com و www.ebooking.iranair.com مراجعه کنند و با زمانبندی مناسب بتوانند بلیت خود را تهیه کنند.

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: بلیت های هما فقط در سایت این شرکت عرضه می‌شود و به هیچ درگاه دیگری مراجعه نکنند.

وی اظهار کرد: این قیمت فقط برای بازه زمانی ۲۴ مرداد الی ۹ شهریور ماه سال جاری در نظر گرفته شده است.

قربانعلی درباره زمان عرضه گفت: پروازها در طول روز طبق سهمیه مشخصی عرضه می‌شود و دلیل آن است که این است که خریدارانی که به طور متناوب به سایت مراجعه می‌کنند، شانس خرید داشته باشند.

وی افزود: پروازهایی نیز از فرودگاه‌های ایلام و کرمانشاه برای سفر زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده است.

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: فروش بلیت هواپیما به صورت چارتری و گروهی نخواهیم داشت و با متخلفان در این زمینه برخورد خواهد شد.

پیشتر مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی از اضافه شدن پنج فرودگاه به عملیات پروازی اربعین در سال جاری خبر داد و گفت: مطابق برنامه‌ریزی انجام شده در ایام اربعین یک هزار و ۵۰۰ پرواز رفت به مقاصد شهرهای عراق و به همین میزان پرواز برگشت انجام می‌شود که نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در روزهای پایانی عملیات اربعین نیز پروازهای فوق العاده اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به تصویب و اعمال قیمت بلیت پروازها گفت: سازمان هواپیمایی کشوری نظارت کامل بر عرضه بلیت‌ها خواهد داشت و به همراه سازمان تعزیرات حکومتی، با آژانس‌ها، شرکت‌ها یا هر واسطه‌ای در این زمینه ظلمی در حق مردم روا کند، برخورد خواهد کرد.

وی بیان کرد: عرضه بلیت‌ها به صورت پلکانی و تدریجی انجام می‌شود، همچنین‌ها هیات‌هایی که بخواهند به صورت کاروانی به عراق عزیمت کنند، سامانه‌ای در سازمان هواپیمایی کشوری راه‌اندازی شده که تا جای ممکن به تقاضای آنها پاسخ داده شود.

کد خبر 873117

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha