عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از ارائه اسامی وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم توسط رئیس جمهور به هیات رئیسه مجلس خبر داد.

مراسم سوگند پزشکیان به عنوان رئیس جمهور-2

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام علیرضا سلیمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: فردا یکشنبه (۲۱ مردادماه) قرار است فهرست وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی توسط رئیس‌جمهور ارائه شود.

وی افزود: طبق آخرین گفت‌وگویی انجام شده بین هیأت رئیسه مجلس و دولت، فهرست کامل وزرای پیشنهادی دولت فردا به مجلس ارائه خواهد شد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در ادامه تمام کمیسیون‌های تخصصی مجلس از عصر روز یکشنبه بررسی برنامه‌ها، اهداف و دیدگاه‌های وزرای پیشنهادی دولت را در دستور کار دارند و این روند در روزهای بعد به صورت دو شیفت در کمیسیون‌ها پیگیری می‌شود.

سلیمی اظهار کرد: بنا شده که تمام وزرای پیشنهادی دولت در همه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی حضور یابند و آخر هفته جاری نیز کمیسیون‌ها نتیجه بررسی‌های انجام شده و جمع بندی را به هیات رئیسه اعلام خواهند کرد.

سلیمی خاطرنشان کرد: از روز شنبه آینده(۲۷ مردادماه) نیز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت آغاز خواهد شد و این روند به صورت دو شیفت در صحن علنی مجلس تا روز چهارشنبه(۳۱ مردادماه) ادامه دارد.

کد خبر 873146
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    0 0
    انشاالله.وباتوکل‌بخدادولت‌ وفاق‌ملی‌شکل‌بگیرد‌ ومشکلات‌مملکت‌ باهمیاری‌مردم‌ودولت‌ حل‌شودصداها‌یکی‌ شود‌برای‌ایرانی‌ پیشرو‌وامیدبزندگی‌ درمردم‌بخصوص‌ نسل‌جوان‌احیا‌‌شود برای‌ایران‌امروز....وفردا