یک چهره رسانه‌ای رژیم صهیونیستی با اظهار شادمانی از تصویر کوچ اجباری آوارگان فلسطینی در میان ساختمان‌های ویران شده در بمباران که از مصادیق جنایات جنگی است، آنان را وحشی خواند.

حمله شرم‌آور سلبریتی اسرائیلی به مردم آواره غزه

به گزارش همشهری‌آنلاین، مواضع شرم‌آور اسرائیلی‌ها علیه مردم فلسطین تمامی ندارد. بعد از آنکه عمیخای الیاهو وزیر میراث فرهنگی اسرائیل خواستار نابود کردن غزه با بمب اتم شد و سیل انتقادات بین‌المللی را روانه اسرائیل کرد، اکنون یک سلبریتی اسرائیلی، مانند برخی سران اسرائیل، مردم فلسطین را "وحشی" خواند و خواستار آواره کردن بیشتر مردم فلسطین شد.

«تال مئیر» مجری شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی و از چهره‌های رسانه‌ای این رژیم، ساعاتی پیش در واکنش به تصاویری از مردم غزه که در میان تلی از منازل ویرانه در حال کوچ اجباری به نقاط دیگر هستند، نوشت، آرزو می‌کند هزار برابر بیشتر از این تصاویر را مشاهده کند.

این تصویر مربوط به آوارگی مردم در جنوب نوار غزه است که ارتش اسرائیل ساعاتی پیش به آنان هشدار داد که منطقه را ترک کنند چون بزودی به آنجا حمله می‌کند.
تال مئیر در برنامه تلویزیونی «اسرائیل مورنینگ» شبکه ۱۴ گفت: این تصویر [آوارگی مردم غزه] باید در اذهان فلسطینی‌ها حک شود. نباید با [زندگی] یهودیان بازی کنند. آنها بربر (وحشی) هستند و با همین شدت با آنها رفتار خواهیم کرد چون گزینه دیگری نداریم».

حمله شرم‌آور خانم سلبریتی به مردم آواره غزه + تصاویر | واکنش به یک ویدئو آخرالزمانی

این سخنان سلبریتی اسرائیل چند روز پس از آن بیان می‌شود که تصاویر رفتار خشن و زشت سربازان اسرائیلی با شماری از اسرای فلسطینی منتشر شد که در آن مشخص شد نظامیان اسرائیلی در حال آزار و تجاوز جنسی اُسرا هستند. اوایل جنگ نیز الیاهو وزیر نتانیاهو خواستار انداختن بمب اتم در غزه در صورت لزوم شده بود. همچنین برخی سران اسرائیل مردم فلسطین را حیوانات وحشی توصیف کرده بودند. همه این مواضع ننگین، اعتراضات بین‌المللی را علیه تل‌آویو برانگیخته بود. اما همه مواضع در حد محکومیت زبانی، باقی مانده است.

حمله شرم‌آور خانم سلبریتی به مردم آواره غزه + تصاویر | واکنش به یک ویدئو آخرالزمانی

تال مئیر در این برنامه همچنین گفت، «شهروندان اسرائیل باید بدانند که هر تصویر اینچنینی، مساوی است با ارزش حیات یک یهودی. وقتی آنها این تصاویر را ببینند، معنایش این است که دیگر خون یهودی ریخته نخواهد شد. در نتیجه این یک پیام است که با [زندگی] یهودیان بازی نکنید. با ما بازی نکنید. من ۱۰۰۰ عکس و تصویر اینچنینی را ترجیح می‌دهم در مقابل تصاویر هفتم اکتبر. معادله این است».

کد خبر 873410
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha