یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱
۰ نفر

رزمندگان حزب الله لبنان امروز (یکشنبه) پایگاه های اشغالگران صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات پهپادی، راکتی و موشکی قرار دادند.

حزب الله لبنان

به گزارش همشهری آنلاین، رسانه‌های لبنانی نوشت: رزمندگان حزب الله لبنان، محل استقرار نظامیان اشغالگر صهیونیست در اطراف پایگاه نظامی «میتات» را با راکت هدف قرار دادند.

رزمندگان مقاومت همچنین با استفاده از یک پهپاد انتحاری تجهیزات تجسسی دشمن صهیونیستی در پایگاه نظامی المالکیه را مورد حمله قرار دادند که منجر به وارد آمدن خسارت مستقیم به اشغالگران شد.

مقاومت اسلامی لبنان، در عملیات دیگری، تجهیزات تجسسی اشغالگران در پایگاه «رویسات العلم» در ارتفاعات اشغالی کفرشوبا را با سلاح مناسب هدف قرار داد که منجر به وارد آمدن خسارت مستقیم به اشغالگران شد.

رزمندگان حزب الله لبنان، همچنین پایگاه نظامی «المرج» را هدف آتش توپخانه قرار دادند که در نتیجه آن، خسارت مستقیم به اشغالگران وارد آمد.

این در حالی است که شامگاه شنبه نیز منابع رژیم صهیونیستی اذعان کردند که در حملات حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی پنج صهیونیست زخمی شدند.

منابع خبری رژیم صهیونیستی همچنین از حمله موشکی و پهپادی گسترده حزب الله به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

این منابع تاکید کردند انفجارهایی قوی در برخی مناطق از جمله الجلیل به وقوع پیوسته است.

آژیر خطر نیز به مدت بیش از یک ساعت در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد و شهر اشغالی صفد و شهرک کریات شمونا هم هدف حمله قرار گرفتند.

گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به هزینه سنگین جنگ برای این رژیم در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی در شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی و به ویژه بخش کشاورزی اذعان کرده‌اند.

کد خبر 873524
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
    0 0
    چرا هرچه حزب اله ميزنه مراكز نظامي و افراد نظامي است و هر چه اسرائيل ميزنه زن و كودك و پيرمرد است ؟