باشگاه استقلال به دنبال فروش یکی از بازیکنان خارجی خود در روزهای آینده است.

طرفدار استقلال

به گزارش همشهری آنلاین به این اسامی نگاه کنید: اندونگ، سیلوا، کاکوتا، ماشاریپوف، بلانکو و زیلیکیچ. اینها اسامی بازیکنان خارجی استقلال در فصل جاری هستند. قانون 5+1 نیز در قبال خارجی‌های استقلال رعایت شده و اگر ماشاریپوف را آسیایی بدانیم، سایر بازیکنان از کشورهای غیرآسیایی هستند و در نتیجه استقلال می‌تواند با خیال آسوده از ترکیب خارجی‌های فوق استفاده کند.
در این میان نام سه بازیکن خارجی دیگر نیز در فهرست استقلال بود که باشگاه استقلال هر یک را به دلیلی از لیست خارج کرد.
کوین یامگا به دلیل مصدومیت از فهرست استقلال کنار رفته و قرار است لااقل تا نیم فصل در لیست نهایی نباشد تا اگر به لحاظ فنی آماده و مهیا شد، به ترکیب استقلال بازگردد که احتمالش هم چندان زیاد نیست و پیش‌بینی می‌شود که این بازیکن در نهایت بعد از پایان فصل جاری برای همیشه از لیست استقلال کنار گذاشته شود.
کیوسفسکی نیز یک دروازه‌بان بوسنیایی است که قبل از شروع تمرینات استقلال به خدمت گرفته شد اما جواد نکونام این دروازه‌بان را تأیید نکرد و با توجه به اینکه سیدحسین حسینی و خالدآبادی در ترکیب آبی‌ها حضور دارند عملاً شانسی نمی‌توان برای این دروازه‌بان در ذهن متصور بود و او نیز از فهرست استقلال کنار گذاشته شد.
اینکه استقلال بتواند از کنار کیوسفسکی درآمدزایی کند، هدف دشواری است چون دروازه‌بان بوسنیایی خریداری شده از سوی استقلال سوابق چندان روشنی در فوتبال ندارد و به همین دلیل تیم‌های ایرانی نیز خواهان جذب این بازیکن نیستند.
ماجرای منتظرمحمد اما متفاوت با دو خارجی دیگر است. این بازیکن که ابتدای فصل پیش به طور قرضی از ترکیب آبی‌ها جدا و به تیم مس رفسنجان پیوست با وجود اینکه از لحاظ اخلاقی چندان مورد تأیید محرم نویدکیا، سرمربی مس نیست اما همچنان در فوتبال ایران خواهان دارد و به مانند اغلب بازیکنان عراقی‌ اگر قدری از لحاظ روانی خودش را کنترل کند بازدهی مثبتی خواهد داشت. در واقع منتظرمحمد می‌تواند برای استقلال یک فرصت مناسب باشد تا از کنار فروشش این باشگاه پول دربیاورد که باید دید مأموریت مدیران استقلال برای کسب درآمد از این بازیکن به سرانجام خواهد رسید یا اینکه منتظرمحمد نیز بدون خواهان باقی خواهد ماند؟!
اگر این بازیکن به تیم جدیدی نرود، باشگاه استقلال ناچار به پرداخت مطالباتش خواهد بود و از این منظر استقلال ممکن است دچار لطمه مالی شود.

کد خبر 873615

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجتبی IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    0 3
    پرسپولیس میتواندبراحتی خارجی استقلال را بخرد...