تیم فوتبال استقلال تهران در حالی باید در هفته دوم لیگ برتر رو در روی ملوان قرار گیرد که هنوز ورزشگاه محل برگزاری این بازی مشخص نشده است.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین، رقابت‌های لیگ برتر در فصل بیست و چهارم از روز پنج شنبه ۲۵ مرداد آغاز می‌شود. تیم استقلال تهران در هفته اول میهمان شمس آذر قزوین در ورزشگاه سردار آزادگان است و شاگردان نکونام در حالی باید در هفته دوم از تیم ملوان میزبانی کنند که هنوز زمین محل برگزاری این بازی مشخص نشده است.

مدیران باشگاه استقلال قصد داشتند تا آماده سازی دو ورزشگاه آزادی و تختی تهران دیدارهای خانگی خود را در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار کنند که این موضوع با استقبال مسوولان ورزشی استان خراسان رضوی هم همراه شد اما بعید به نظر می‌رسد که شرایط برای میزبانی استقلال در هفته دوم در این ورزشگاه مهیا باشد و به همین جهت جواد نکونام قصد دارد تا شخصاً به این موضوع ورود کند تا بتواند مجوز برگزاری دیدار تیمش را در ورزشگاه امام رضا (ع) به دست آورد.

در صورتی که جواد نکونام هم نتواند مجوز برگزاری بازی در این ورزشگاه را کسب کند تیم استقلال به احتمال فراوان در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین از تیم ملوان میزبانی خواهد کرد. این دیدار روز جمعه دو شهریور برگزار می‌شود.

کد خبر 873632
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha