با پایان کار کاروان وزرشی ایران در بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی در هامش نامه‌ی گزارش رئیس کمیته‌ی ملی المپیک از ورزشکاران، رؤسای فدراسیون‌ها و مربیان کشورمان تشکر کردند.

رهبر انقلاب

به گزارش همشهری آنلاین،‌ متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسمه تعالی
از ورزشکاران عزیز و خوش‌روحیه و با اراده، و از رؤسای فدراسیونها و مربیان، و از کمیته‌ی ملی المپیک که در مسابقات اخیر مایه‌ی شادی و سربلندی کشور را در صحنه‌ی ورزش فراهم آوردند، صمیمانه سپاسگزارم. موفق باشید ان‌شاءالله
سیّدعلی خامنه‌ای
۱۴۰۳/۵/۲۲

به گزارش همشهری آنلاین، کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس موفق به کسب ۱۲ مدال (۳ طلا، ۶ نقره و ۳ برنز) در رشته‌های کشتی آزاد و فرنگی و تکواندو شد و در بین بیش از ۲۰۰ کشور شرکت‌کننده، در جایگاه ۲۱ قرار گرفت.

کد خبر 873745

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار امام و رهبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • میلاد IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    0 2
    سلام.وعرض خسته نباشید به رهبر بزرگوار و همه دست‌اندرکاران عزیز.نتایج عالی بود.و همه جوانان غیور ایران تمام تلاششان را برای شاد کردن دل هم وطنان خود چه از داخل کشور و چه از خارج کشور انجام دادند.و حمایت خود را از تمام مظلومان جهان بصورت پهلوانانه نشان دادند.اینجا بحث چاپلوسی نیست.مردم در همه عرصها بدون هزار تومن چشم داشت کارشون رو برای آسایش و آرامش مردم انجام دادند.اگر وضعیت معیشتی مردم هم کمی درسطوح بالاتری در نظر گرفته شود کشور ما قدرتمندتر از قبل پا به عرصه رقابت‌ها خواهد گذاشت.با تشکر سرباز کشورم میلاد فخررحیمیان.
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    3 0
    همه چی عالی. شیرین ترین لحظه غلبه ناهید کیانی بر رقیب بلغاری و تلخ تربن لحظه مصدومیت حسن یزدانی عزیز و از دست دادن مدال طلا