نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد اسرائیل اقتصادی شکننده است و اگر جنگی صورت بگیرد، آرامش و امنیت برای اسرائیل وجود نخواهد داشت.

جعفر قادری نماینده مردم شیراز

به گزارش همشهری آنلاین، جعفر قادری، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: بهم‌ریختگی در اقتصاد اسرائیل، ناشی از ترس و نگرانی آن‌ها از وقوع حمله ایران علیه اسرائیل است. این بهم‌ریختگی را طی روزهای اخیر در بورس این رژیم می‌توان مشاهده کرد.

وی افزود: اقتصاد اسرائیل اقتصادی شکننده است و اگر جنگی صورت بگیرد، آرامش و امنیت برای اسرائیل وجود نخواهد داشت. همین الان هم شاخص‌های اقتصادی اسرائیل منفی شده و آن‌ها را سردرگم کرده است. این موضوع با حمله انتقام‌جویانه ایران به اسرائیل قطعاً به مراتب تشدید خواهد شد.

وی گفت: طبیعی است که در صورت استفاده آمریکا و اروپا از ظرفیت‌های نظامی علیه ایران، پس از پاسخ انتقام‌جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی، جمهوری اسلامی کوتاه نخواهد آمد و این موضوع، تبعات بسیاری برای آن‌ها خواهد داشت. جمهوری اسلامی قطعاً منافع آن‌ها را در کشورهای منطقه مورد تهدید قرار خواهد داد.

وی در پایان گفت: آن روزی که باید سگ هار منطقه را کنترل می‌کردند و جلوی یاغی‌گری و آتش‌افروزی آن را می‌گرفتند؛ کوتاهی کردند و اسرائیل را در تجاوزگری آزاد گذاشتند، باید فکر الان را می‌کردند؛ اما به مانند گذشته در این زمینه بی‌فکری کردند و قطعاً پاسخ سختی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

کد خبر 873856
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 16
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    11 3
    شما مواظب اقتصاد افسار گسیخته خودمان باشید
  • علامرضامرزبان IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    6 5
    همانطور که رهبر گرامی فرمودند اسراییل باید از صفحه جغرافیایی محو شود ونابود شدنی است فرموده امام است وظلم پایدار نیست سر نگون است
  • علیرضا IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    5 6
    ایا فردای بعدازجنگ موادغذایی و نان آب این ملت دچار مشکل نخواهدشد
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    9 4
    نه اینکه بورس و اقتصاد خودمون اسیب ندید
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    7 4
    آقای نماینده محترم شیراز و زرقان. که تحلیل گر سیاسی هستید الان اقتصاد ما بدون جنگ ثبات دارد عجب تحلیلی دارید بورس ما که نابود شده. این وضع برق. اون وضع آب و اون وضع کسب و کار این وضع خشکسالی. و این وضع تورم
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    7 8
    اروپایی ها و امریکایی ها خودشان این سگ هار را بازیافت کرده اند و صهیونیزم وحشی را برای تضعیف مسلمانان تقویت کرده اند .